۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۵۷۰۰۴۳
سرمقاله؛

بایستیم، آمریكا را شكست می دهیم

براساس یك نظرسنجی كه توسط نهادهای معتبر كشور انجام شده است ۷۶ درصد مردم معتقدند رابطه با آمریكا حلال مشكلات نیست.
مذاکره با آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، براساس یك نظرسنجی كه توسط نهادهای معتبر كشور انجام شده است 76 درصد مردم معتقدند رابطه با آمریكا حلال مشكلات نیست. مذاكره بی‌نتیجه و بی فایده است، واقعیت این است این درك عمومی از گفتار و كردار و پندار آمریكایی‌ها پیش از اینكه محصول كار مؤثر دستگاه‌های تبلیغی كشور باشد محصول حماقت آمریكا در برخورد با ملت ایران طی 40 سال گذشته بوده است.

امروز حتی كودن ترین افراد می دانند اگر دولت هم بخواهد مشكل ملت را با آمریكایی‌ها حل كند، هیچ نشانه ای از اینكه آمریكا تمایل به این كار داشته باشد وجود ندارد. با این حال گاهی یك مشت عقب مانده سیاسی در برخی محافل حرف‌هایی می زنند كه از آن بوی خامی و نپختگی نمی دهد بلكه از آن بوی گند و تعفن خیانت به مشام می رسد. رژیم صهیونیستی با همدستی آمریكا هر روز یك توطئه و دسیسه علیه ملت ایران تدارك می بیند.

یك ائتلاف عبری، عربی و غربی طی 4 دهه گذشته بویژه همین سال‌های اخیر علیه ملت هر چه رشته می كنند بلافاصله به‌دنبال هوشمندی واقتدار ملت ایران و برخورد مشت آهنین فرزندان ایران زمین پنبه می شود.

صهیونیست‌ها در اتاق جنگ اقتصادی واشنگتن در وزارت خزانه داری آمریكا از طراحان اصلی توطئه علیه ملت ایران هستند. آنها اخیراً تحت عنوان «فشار كوتاه مدت خورد كننده» خواب‌هایی دیده اند كه تعبیر نمی شود.  آنها معتقدند هركاری صورت گرفته كه نوعی شكاف در حاكمیت ایجاد كنند به نتیجه نرسیده است. آنها می گویند فشار باید علیه ملت صورت گیرد تا شكاف حاكمیت و ملت پدید آید و نام آن را گذاشته اند «تهدید موجودیتی»! تهدید موجودیتی یعنی «دز تحریم‌ها و فشارها» طوری تنظیم شود كه ملت بین تن دادن به «تسلیم» و «مقاومت» یكی را انتخاب كند.

رژیم اشغالگر قدس با تكیه بر سرویس‌های جاسوسی و با اتكاء به منافقین معتقد است تقسیمات كشوری، مسائل قومی، مباحث زیست محیطی و مشكلات معیشتی مردم این ظرفیت را بوجود آورده است كه چنین شكافی بین مردم و حاكمیت پدید بیاید.

سخنان چهارشنبه رئیس جمهور در جمع مدیران دولتی تیرخلاصی به طراحان حاكمیت دوگانه در ایران بود. رئیس جمهور خیلی صریح گفت: "باید در برابر آمریكا بایستیم. دولت در خط مقدم این ایستادگی است. دولت عزت ملی را حفظ می كند و با كمك ملت، آمریكا را به زانو در می آورد."  درك دولت و ملت در مفهوم ایستادگی یكی است. لذا انقلاب از گردنه پیش روی به راحتی عبور می كند. نغمه های شومی كه گاهی از برخی حلقوم‌های ناپاك در می آید حتی پیشنهاد ارائه مذاكره نیست، پیشنهاد «تسلیم» است. ملت ایران چنین صداهایی را از حلقوم منافقین، كمونیست‌ها، لیبرل ها و بهائیان طی 40 سال گذشته به «تكرار» شنیده و بر دهان آنها مشت كوبیده است.

آمریكایی‌ها و اروپایی‌ها آرزوی مذاكره مجدد را به گور می برند. امروز رئیس جمهور زن باره، فاسد و كافر آمریكا در نگاه مردم جهان یك "ستم پیشه" است و در نگاه ملت ایران "شمر زمان" است ملت ایران در مبارزه با ستم شمر زمان تردید نمی كند.

آمریكایی‌ها در بدعهدی و نقض عهد تا آنجا پیش رفته اند كه حتی پیمان‌های خود را با هم پیمانان جهانی كه چند سال پیش از آنها به عنوان "جامعه جهانی" یاد می كردند زیرپا گذاشته اند.

آنها فقط به "ثروت" فكر می كنند و یك "فرد باج گیر"را رئیس جمهور كرده اند كه به "صغیر" و "كبیر" رحم نمی كند و دنبال باج خواهی است.

آمریكایی‌ها دیگر امروز از حقوق بشر حرف نمی زنند. آنها آنقدر رسوا هستند كه حتی تشت رسوایی آنها از بام سازمان ملل افتاده و صدایش را همه شنیده اند. حتی به مردم خود رحم نمی كند.

به قول آقای ظریف؛ مردم آمریكا به ستوه آمده اند، جهان صدای آنها را می شنود.

اینكه آمریكایی‌ها از شورای حقوق بشر سازمان ملل داوطلبانه بیرون رفته اند برای این است كه خود پذیرفته اند: ناقض حقوق بشر هستند و دیگر پرده پوشی های گذشته جواب نمی دهد. امروز آمریكایی‌ها منافقین را زیر پر و بال خود گرفته اند و كسانی تیم همكاران ترامپ را در كاخ سفید تشكیل داده اند كه قبلا پادوهای منافقین در میتینگ‌های پاریس بوده اند. منافقین در 30 خرداد 60 به ملت ایران اعلام جنگ مسلحانه كرد و 17 هزار نفر از مردم مظلوم كوچه و بازار گرفته تا عالی ترین مقامات كشور به خاك و خون كشید.

آمریكا در  همه جنایات منافقین شریك است و هنوز هم از این جریان دفاع می كند. ملت در برابر شرارت ترور و تروریست‌ها ایستاد و آنها را به خاك سیاه نشاند و در عملیات مرصاد در روزهای پایانی جنگ شمار زیادی از آنها را به جهنم مجازات الهی فرستاد.

امروز فریادهای آگاهی بخش و روشنگرانه شهید بهشتی و یاران باوفای او در گوش ملت زنده است كه فرمود:"ای آمریكا از ملت ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر." شهید بهشتی به تعبیر امام امت یك "ملت" بود. او نماد ایستادگی ملت ما در برابر آمریكا و نوكران داخلی آن بود. امروز شهید بهشتی الگوی ایستادگی دولت و ملت ما در برابر آمریكاست و این الگو تا ظهور حضرت حجت (عج) پایدار خواهد ماند. یك راه بیشتر بر سر راه ملت نیست و آن ایستادگی و مقاومت و به زانو درآوردن آمریكاست./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: رسالت

ارسال نظرات