۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۷۰۹۹۹
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه:

مهمترین هدف دشمن از بین بردن اتحاد و انسجام ملی مردم ایران است

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مهمترین هدف دشمنان اسلام از بین بردن اتحاد و انسجام ملی مردم ایران است، گفت: دشمن ایمان مردم را نشانه گرفته است اما به لطف الهی راه به جایی نخواهد برد.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه، عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه مهمترین هدف دشمنان اسلام از بین بردن اتحاد و انسجام ملی مردم ایران است، گفت: دشمن ایمان مردم را نشانه گرفته است اما به لطف الهی راه به جایی نخواهد برد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در مورد تهاجم فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: حضرت آقا از سالهای گذشته در مورد نقشه ‌های شوم دشمن در خصوص فرهنگ و ایمان مردم احساس خطر کردند و بارها به این مهم پرداختند اما متأسفانه چندان از سوی مسؤولان مورد توجه قرار نگرفت.

عابد با اشاره به مشکلات اقتصادی فراروی مردم ایران در شرایط کنونی ابراز کرد: هدف دشمن از اعمال تحریم و برهم زدن ثبات امور اقتصادی کشور این است تا انسجام مردم را زیر سؤال ببرد و نارضایتی ها را افزایش دهد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص تحریم ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشور ایران مورد تحریم قرار گرفته است اما همچنان به راه خود ادامه داده و از هیچ کشوری هراس ندارد؛ به لطف الهی و با سربلندی نیز این مقطع را پشت سرخواهیم گذاشت.

این مقام مسؤول، توجه به امر وقف در کشور را یکی از مهمترین ضرورتها بیان کرد و گفت: وقف صدقه جاری است که فاصله طبقاتی در کشور را کاهش می دهد.

وی با اشاره به مهمترین رسالتهای متولیان امر وقف در کشور خاطرنشان کرد: پیاده‌ سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه وقف، تبلیغ، پیگیری و توسعه عرصه‌ های وقف، امانتداری و عمل به نیت واقفان، فراهم کردن محیط فرهنگی برای زائران بقاع متبرکه از جمله وظایف مدیرکل و کارکنان اوقاف و امور خیریه در استانها است.

عابد در در پایان بیان کرد: از همه مسؤولان و دستگاه‌ هایی كه در گذشته با سازمان اوقاف و امور خيريه همكار داشته ‌ا‌‌ند خواستارم كه همكار خود را در راستا عملكرد بهتر اين دستگاه ادامه دهند./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات