۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۷۱۶۷۸
آیت الله طه محمدی:

شغلی با ارزش تر از معلمی وجود ندارد

امام جمعه همدان گفت: تعلیم و تربیت به اندازه ای ارزشمند است که هیچ کسی نمی تواند ارزش کار معلم را با چیز دیگری در دنیا نشان دهد و قیاس کند.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان شب گذشته در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان استان همدان با تاکید بر ارزش شغل معلمی بیان داشت: در دنیا برای مشخص کردن ارزش یک کار و قداست آن باید به نوعی رفتار کنیم که جایگاه آن را برای دیگران روشن کینم.

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت به اندازه ای ارزشمند است که هیچ کس نمی تواند ارزش کار معلم را با چیز دیگری در دنیا نشان دهد و قیاس کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به معلمان گفت: باید همیشه خدا را شکر کنید که معلم هستید چرا که کاری مقدس تر در نظر خداوند و خلق خدا از معلمی وجود ندارد.

وی گفت: ارزش و اهمیت کار معلمی را از این صحبت رسول اکرم می توان درک کرد که معلمی را ماموریت اصلی خودشان دانسته اند.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: کسانی که نهادهایی مانند بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش و امثال این ها مشغول به خدمت هستند نباید کار خود را تنها به عنوان شغل ببینند و نگاه اصلی آنها باید به سمت جایگاه اصلی و باطن کار شان باشد.

وی به پرسنل بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: کسانی که در بنیاد شهید مشغول به خدمت هستند و برای خانواده معزز شهدا زحمت می کشند نباید اسم شغل بر فعالیت هایشان قرار دهند چرا که کار در آن جا فقط به عشق تعبیر می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ادامه داد: همان طور که فرزندان آن ها با ایثار و از خود گذشتگی جانشان را برای ملت و کشور اهدا کردند ما هم وظیفه داریم که با عشق به دنبال انجام کار انها باشیم./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات