۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۷۲۰۷۳

فراخوان مقالات اجلاسیه حوزه متحد منتشر شد

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اجلاسیه «حوزه متحد، دفاع از سنت های اصیل حوزه ؛ متعهد به ارزش های انقلاب؛ هدایت و حمایت از امت و جامعه اسلامی» را در دی ماه سال جاری برگزار می‌کند.
 اجلاسیه حوزه متحد

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن فراخوان مقالات کوتاه، اجلاسیه: «حوزه متحد، دفاع از سنت های اصیل حوزه - متعهد به ارزش های انقلاب - هدایت و حمایت از امت و جامعه اسلامی» را در دی ماه سال جاری برگزار می‌‌کند.

متن این  فراخوان بدین ش رح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وحدت و یکپارچگی حوزه های علمیه و علمای دین از دیرباز مورد تاکید مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) و اندیشمندان دینی به ویژه امام راحل و عظیم الشان و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) بوده است.

رشد و تعالی حوزه های علیمه در بخش های مختلف تولید علم، نظریه پردازی، توجه و پاسخ به مسائل و شبهات، از امتیازات بی نظیر حوزه های علمیه شیعه بوده و امروزه نیز با گسترش موضوعات نوظهور  و همچنین فرصت بی‌مانند پدیده انقلاب اسلامی، زمینه های ارتقاء هرچه بیشتر حوزه های علمیه در قلمرو های علمی و اجتماعی مهیا گردیده است.

 این امتیازات باعث گردیده تا حوزه‌های علمیه زمینه سازی برای افقی جدید در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ترسیم و در سایه وحدت و همفکری حوزویان به ویژه فرهیختگان محترم و اساتید ارجمند مسیری روشن و راهی هموار میسر گردد که در این سیر تعالی بخش اتحاد علما و حوزه های علمیه در راستای سه مؤلفه‌ی : دفاع از سنت های اصیل حوزه، پایبندی به ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی، هدایت و حمایت از امت و جامعه اسلامی، امری ضروری به نظر می‌رسد.

 بر این اساس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن فراخوان مقالات کوتاه، اجلاسیه: «حوزه متحد، دفاع از سنت های اصیل حوزه - متعهد به ارزش های انقلاب - هدایت و حمایت از امت و جامعه اسلامی» را در دی ماه سال جاری برگزار می‌نماید.

لازم به ذکر است مهلت ارسال مقالات ۵/دی ماه/۱۳۹۷ می‌باشد و نیز، شرایط و ویژگی های مقالات در پوستر درج گردیده است./998/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات