۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰
کد خبر: ۵۷۲۱۷۱
حجت الاسلام صابریان مطرح کرد؛

نوسازی آستان امامزادگان پردیس در حال انجام است

مدیر اداره اوقاف شهر پردیس با اعلام ساخت و ساز و نوسازی آستان سه امامزده در شهر پردیس، مشارکت مردم در این طرح را خوب دانست.
پردیس تهران - مسکن - ساخت و ساز - مسجد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صابریان مدیر اداره اوقاف شهرستان پردیس در مورد برنامه های آستان امامزادگان آن منطقه، اظهار داشت: در منطقه پردیس سه امامزاده وجود دارد. امامزاده مطهر، امامزاده قاسم و امامزاده طیب طاهر که به دلیل فعالیت های عمرانی همچنان درب سه آستان این امامزاده ها بسته است.

وی ادامه داد: اما در دهه کرامت برنامه های شادی اهل بیت(ع) در شهرستان پردیس متوقف نشد و یک برنامه بزرگ با حضور آحاد مردم در بوستان مرکزی شهر برگزار شد. در این برنامه هم گروه های هنری حضور داشت و هم مولودی خوانی برای مردم انجام شد. در این ایام و برخورد هفته عفاف و حجاب با دهه کرامت، برنامه های مختلفی برای خانواده ها در جهت ترویج و گسترش حجاب برگزار شد.

وی همچنین در مورد ساخت آستان امامزادگان منطقه پردیس گفت: در دو آستان امامزاده قاسم و امامزاده مطهر ساخت و ساز با سرعت مطلوبی رو به جلو است. مردم نیز با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه همواره به کمک سازمان اوقاف آمده و در این زمینه همت کافی داشته اند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات