۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۷۵۹۶۷
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهراني:

دشمن ولایت فقيه را هدف قرار داده است

نماينده سابق مجلس وجه تمايز ايران با آمريكا و كشورهاي ديگر جهان را بهرمندي ملت ايران از نعمت ولي فقيه دانست و گفت: امروز دشمن با ما كاري ندارد بلكه ولي فقيه را هدف قرار داده است.
حجت الاسلام مرتضي آقا تهراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضي آقا تهراني دوشنبه شب در مراسم جشن ميلاد امام هادي(ع) در جلسه يا فاطمه الزهرا(س) كه در حسينيه فاطمه زهرا(س) پل باربند كاشان برگزار شد، گفت: در زمان غيبت حرف ولي فقيه همان حرف امام زمان(عج) است.

وي با اشاره به اينكه همه اركان نظام جمهوري اسلامي ايران از جمله قوه مجريه، مقننه و قضائيه به ولي فقيه متصل است، گفت: همه اركان در نظام اسلامي ايران وصل به ولي فقيه هستند و اگر اركاني به ولي فقيه متصل نباشد به فساد كشيده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهراني با اشاره اينكه هرگونه فعاليتي كه خارج از دايره ولي فقيه قرار داشته باشد طاغوت است، اظهار داشت: راي مردم در انتخابات به رييس جمهور را رهبري امضا مي كند و اگر رهبر معظم انقلاب آن را تأييد نكند اعتباري ندارد، از اين رو راي دهندگان به رييس جمهور اعتبار نمي دهند بلكه اعتبار رييس جمهور از سوي رهبري است.

وي با بيان اينكه رهبري از سوي نمايندگان مجلس خبرگان رهبري انتخاب مي شود و انتخاب رهبري براساس ويژگيهاي مورد نياز است، گفت: در اسلام اگر براي شهادت دو شاهد عادل و براي مسائل مهم تر به چهار شاهد عادل نياز است، براي انتخاب ولي فقيه 80 نفر بر ولايت او شهادت مي دهند.

وي افزود: نمايندگان خبرگان رهبري تمام ويژگي هايي را كه اهل و بيت(ع) و ائمه معصومين(س) دارند در انتخاب ولي فقيه در نظر دارند، از اين رو دشمنان اسلام و نظام از ولي فقيه ترس و واهمه دارد.

دبيرکل جبهه پايداری انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اينكه آمريكا و ديگر كشورهاي جهان نيز مانند جمهوري اسلامي ايران داراي مجلس و قوه قضائيه و مجريه و مقننه هستند، گفت: آنچه ايران را نسبت به آمريكا و كشورهاي ديگر جهان متمايز كرده است بهره مندي از نعمت ولي فقيه است كه آنها ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهراني گفت: در زمان امير مومنان(ع) پيروي از ايشان و در زمان غيب امام زمان(عج) اطاعت از ولي فقيه اطاعت از امام عصر است و اطاعت امام عصر اطاعت از خدا است.

وي با تأكيد بر اينكه در زمان فتنه بايد مراقب بود راه را اشتباه نرفت، اظهار داشت: وقتي اميرمومنان(ع) را كنار گذاشتند و خانه نشين شد فساد زياد شد در حاليكه اگر خانه نشين نشده بود اين همه فساد نبود و امروز نيز دشمن با ما كاري ندارد بلكه ولي فقيه را هدف قرار داده است.

به گفته وي، از امام و رهبري نتواسته اند يك نقطه ضعف بگيرند و رهبري كشور را به خوبي اداره مي كند و اركان منتصب به رهبري از جمله بسيج و سپاه و ارتش از همه پاك تر و سالم تر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهراني با اشاره به اينكه بايد قدر دان نعمت ولايت در كشور بود، گفت: اگر مردم و مسؤولان رهنمودهاي رهبري را عملياتي مي كردند و اقتصاد مقاومتي را اجرا كرده بودند امروز تحريم ها كوچكتري تأثيري بر اقتصاد كشور و مشكلات موجود نداشت.

نماينده سابق مجلس افزود: عجيب است وزير اقتصاد روز گذشته در مجلس شوراي اسلامي ريشه مشكلات اقتصادي را عوامل بيروني اعلام مي كند و هنوز متوجه نشده است ريشه مشكلات اقتصادي داخلي و به خود ما بر مي گردد و مقصر اصلي هستيم چرا كه ما بايد خود را درست كنيم تا مشكلات اقتصادي هم درست شود.

وي با اشاره به اينكه داشتن ولايت به تنهايي كافي نيست، گفت: ولايت بايد عمار و ميثم و حبيب ابن مظاهر ها را داشته باشد و امروز نيز امام عصر اگر ياران مورد نياز خود را داشته باشد ظهور مي كند اما ما پاي كار نيستيم.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهراني با تأكيد بر حل مشكلات اقتصادي و معيشتي از سوي دولتمردان، گفت: اعتماد و تكيه بر آمريكا ذل› آفرين است و هيچ دستاوردي براي جمهوري اسلامي ايران نمي تواند داشته باشد، چرا كه آمريكا كدخدا نيست و آنهايي كه به آمريكا دل بسته اند به فرزندان خود هم رحم نمي كنند./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات