۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۷۷۶۵۵
آیت الله طبرسی مطرح کرد؛

نگاه به بیرون و تکیه بر وعده های اروپا راه اداره کشور نیست/ حمایت از تولید داخلی، تکلیف ملی

آیت الله طبرسی با اشاره به این که کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد، گفت: مسؤولان باید بدانند که نگاه به بیرون و تکیه بر وعده های دروغین و نسیه کشورهای اروپایی نمی تواند راه اداره کشور باشد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش طلایه داران معروف در حمایت از تولید ملی که در ساری برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، این ماه را فرصتی مناسب برای درک عمیق فرهنگ عاشورایی دانست.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که تلاش کنیم تا معرفت حسینی در ما تقویت شود، افزود: از عزاداری های ظاهری پرهیز کنیم و خود را در مسیر آرمان ها و ارزش های حسینی قرار دهیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام حسین(ع) درس مجاهدت، ایثار، ظلم ستیزی و شجاعت را به ما آموخت، خاطرنشان کرد: امروز نیز راه پیروزی امت اسلامی ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه دشمنان است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت ایران در چهار دهه اخیر با تأسی از فرهنگ عاشورا هیچ گاه زیر بار ظلم و استبداد نرفته و نخواهد رفت، تصریح کرد: این ملت با قدرت در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده و از آرمان های خود عقب نشینی نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن با فشارهای اقتصادی تلاش می کند تا ملت ایران را از آرمان های اصیل انقلاب دور کند، بیان داشت: این ملت در چهار دهه اخیر ثابت کرده که همواره پای انقلاب خواهد ایستاد و اصول مهم این انقلاب را نادیده نخواهد گرفت.

امام جمعه ساری با بیان این که پیروز نهایی تقابل حق و باطل به طور حتم حق خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران پرچم دار حق و عدالت در جامعه جهانی است و پای این عقیده خود همواره استوار است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که فشارهای اقتصادی غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار چهل سال است که وجود دارد، تصریح کرد: آمریکایی ها که خود ناجی ملت ها می دانند از نخستین روز پیروزی انقلاب تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را آغاز کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این ملت با تحریم و فشارهای اقتصادی رشد کرده اند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران امروز و در سایه چهل ساله تحریم های دشمن به یک کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که «ما می توانیم» همواره شعار اصلی ملت بزرگ ایران بوده است، گفت: این مردم در چهار دهه اخیر با پشتوانه همین شعار توانستند امروز به پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های مختلف دست یافته اند.

آیت الله طبرسی به اهمیت مسأله اقتصادی مقاومتی در کشور اشاره کرد و با بیان این که این موضوع کلید حل بسیاری از مشکلات داخلی کشور است، خاطرنشان کرد: اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه این سیاست ها در کشور مورد بی توجهی قرار گرفت، بیان داشت: اقداماتی که در سال های اخیر به منظور اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان در کشور اجرا شده قانع کننده نیست.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز که کشورمان در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد باید همه توان مسؤولان در جهت بهره گیری از ظرفیت های داخلی و بومی به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشورمان باید بدانند که نگاه به بیرون و تکیه بر وعده های دروغین و نسیه کشورهای اروپایی نمی تواند راه اداره کشور باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز حمایت از تولید داخلی یک تکلیف ملی است، افزود: مسؤولان باید تلاش های خود را برای حمایت از تولید داخلی دو چندان کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه بسیاری از صنایع داخلی به دلیل عدم حمایت مناسب رو به تعطیلی هستند، خاطرنشان کرد: مجلس و دولت باید با وضع و اجرای قوانین ساده مسیر را برای احیای صنایع داخلی فراهم کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات