۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۷۹۴۹۲
امام جمعه بروجرد:

اعتقادات دینی و پیروی از رهبری رمز پیروزی دفاع مقدس بود

امام جمعه بروجرد اعتقادات دینی و پیروی از ولایت و رهبری را رمز پیروزی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دوران دفاع مقدس همواره برای ما درس است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در میدان تختی این شهرستان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های ملت ایران و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که اسلام پیامبر(ص) را پذیرفته اند در برابر دشمن بسیار سخت گیر هستند و در برابر دشمنان جنایتکار و متجاوز ترحم نمی کنند، افزود: پیروان پیامبر(ص) صلح دوست هستند.

امام جمعه بروجرد در ادامه با بیان اینکه اعتقادات دینی و پیروی از ولایت و رهبری موجب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد، اظهار داشت: امروز نیز برای موفقیت در عرصه های مختلف باید ایمان قوی داشته باشیم و از ولایت و رهبری پیروی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، افزود: با توکل بر نصرت الهی و تکیه بر توانایی و ظرفیت های داخلی می توانیم پیروز میدان باشبم.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم و با وحدت و همدلی در صدد رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنیم، رفع مشکلات اقتصادی امروز نیازمند مدیریت جهادی و روحیه اقتصادی است.

وی با اشاره به تلاش دشمن و راه اندازی دسیسه های مختلف برای اینکه ما را از داخل تهی کند و امروز ناجوانمردانه از هر ابزار و شیوهای استفاده می کند تا به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند، تأکید کرد: توطئه های دشمن همواره یکی پس از دیگری در سایه لطف الهی، ایمان قوی و و حدت ملت ایران خنثی است و در عرصه اقتصادی نیز پیروز میدان خواهیم بود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات