۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۸۲۳۲۲
آیت الله موسوی اصفهانی:

نمایندگان مجلس شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه مجلس ما مجلس شجاعی نیست، نمایندگان، امثال مدرس را باید الگوی خود قرار دهند که در زمان رضاخان شجاعانه ایستاد و مقاومت کرد.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان ظهر امروز در کلاس درس خارج در مدرسه آیت الله آخوند به ارزش برگزاری مراسمات مذهبی اشاره کرد و گفت: هر کسی در هر مکانی برنامه های مذهبی اجرا می کند این را باید بداند که این کار دارای اجر و ثواب والایی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید شکرگزار خداوند باشیم که جمهوری اسلامی امروز تنها مملکتی است که دین رسمی و قانونی آن بر اساس اسلام و مذهب شیعه است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به عنوان سنگربانان مقام امامت و ولایت معرفت لازم نسبت به این بزرگواران را هم در بین خودمان و هم برای نسل آینده مان افزایش دهیم و این نکته را نباید فراموش کنیم که ولایت زیربنای انقلاب اسلامی است.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: ولایت فقیه ادامه دهنده راه ائمه اطهار است و ائمه اطهار ادامه دهنده راه نبوت و پیامبر خاتم هستند و مکتب انبیا حافظ وحی الهی است و این وحی الهی است که لازمه هدایت بشر تا روز قیامت است.

وی خاطرنشان کرد: باید در تمام مجالس از بزرگان و علمای دین که سبب شدند دین اسلام به ما برسد یاد کنیم و این وظیفه ما است که همچون علمای دین، دین اسلام را برای نسل آینده شرح دهیم.

وی سرچشمه استکبارستیزی را مکتب امامت و ولایت عنوان کرد و گفت: باید مکتب ائمه که سبب شروع انقلاب و زنده شدن اسلام بعد از 14 قرن شده است را برای نسل های جوان ترسیم و این ایام را به عنوان ایام الله تجلیل کنیم.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به لزوم قدر دانستن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با وجود انقلاب در کشورهای دیگر اما به دلیل نبود امامت و ولایت فقیه تکلیف آنها بعد از انقلاب مشخص نبود و کم تر از یکسال انقلاب ها سرنگون شد.

وی افزود: انقلاب را امام خمینی در نجف با تشریح ولایت فقیه تبیین کردند و امروز می بینیم به دلیل وجود این زیربنای مذهبی انقلاب اسلامی چهلمین سال پیروزی خود را جشن می گیرد.

آیت الله موسوی اصفهانی با انتقاد نسبت به تصویب لایحه اخیر در مجلس اظهار داشت: متاسفانه مجلس ما مجلس شجاعی نیست، نمایندگان، امثال مدرس را باید الگوی خود قرار دهند که در زمان رضا خان شجاعانه ایستاد و مقاومت کرد./979/پ203/ب1

ارسال نظرات