۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۸۳۸۴۷
امام جمعه تبریز:

مبارزه با مفاسد اقتصادی مطالبه جدی مردم است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی عمومی است، گفت: مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی مطالبه جدی مردم است.
آل هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار مدیران تعزیرات حکومتی استان با اشاره به این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ آغازی بر دشمنی استکبار جهانی علیه حکومت مردم، دین و انقلاب بود، اظهار داشت: این نظام چهل سال است که با توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف مقابله می‌کند.

وی با بیان این‌که دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هر روشی علیه نظام استفاده کردند اما به نتیجه ای نرسیدند، خاطرنشان کرد: دشمنان ابتدا خواستند با جنگ نظامی؛ انقلاب اسلامی را سرنگون کنند اما نتوانستند؛ بعدها از روش های دیگری از جمله ترور، تهاجم فرهنگی، فتنه‌انگیزی، تحریک اقوام و جنگ اقتصادی وارد عرصه مقابله شدند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی با تلاش برای ایجاد ناآرامی از راه فشار روانی بر مردم برای ایجاد آشوب‌های خیابانی پیگیری می شود، گفت: مبارزه با مفسدان اقتصادی و محتکران به عنوان خواسته عمومی، این توطئه دشمنان را خنثی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی عمومی است، تصریح کرد: نقش تعزیرات حکومتی در شرایط فعلی بسیار مهم و حساس است؛ مردم باید برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را به عینه مشاهده کنند و احکام دستگاه قضایی در سریع‌ترین زمان ممکن صادر و عملی شود.

وی اقدامات جدی تعزیرات حکومتی در کنترل نابسامانی های اخیر اقتصادی کشور و برخورد با سودجویان و محتکران را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: خدمات تعزیرات حکومتی مقدس، حساس، کارساز و امیدبخش است و تلاش ماموران این سازمان موجب آرامش مردم و اضطراب سودجویان می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که مبارزه با مفسدان اقتصادی باید از یقه‌سفیدها، آقازاده‌ها و دانه درشت‌ها آغاز شود، افزود: مبارزه با دانه درشت ها انتظار اصلی مردم از دستگاه قضایی کشور است، نباید خود را سرگرم عده‌ای دست فروش و خرده فروش بکنید.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که باید با نفرات اصلی و دانه درشت ها که موجب گرانی و افزیش قیمت ها می شوند، مقابله کرد، گفت: گاه مشاهده می‌شود در مسأله برخورد با مفاسد اقتصادی؛ ملاحظه‌کاری می شود و متولیان امر با اصل قضیه را فراموش کرده و با فرعیات سرگرم می شوند، که این امر درست نیست./935/پ203/ب1

ارسال نظرات