۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۸۵۰۶۷
نماینده مجلس خبر داد؛

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات در کشور

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خوبی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و امسال نیز اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات در کشور اختصاص داده شده است.
نظر افضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، نظرافضلی، نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس با مدیرکل جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: در چند ماه گذشته نمایندگان کمیسیون کشاورزی و وزیر جهاد به استان سفر کردند و جلسات خوبی برگزار شده است.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید نمایندگان کمیسیون بخش کشاورزی مجلس جمع بندی خوبی داشته و این جمع بندی به مجلس نیز اعلام شده ولی هنوز در مجلس مورد بررسی قرار نگرفته است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: از سفر مسؤولان بخش کشاورزی کشور به استان باید نهایت استفاده را ببریم و مصوبات سفر باید بررسی و به نتیجه برسد.

افضلی تصریح کرد: اقدامات خوبی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و امسال نیز اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات در کشور اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار می‌تواند در احیای جایگاه بخش کشاورزی نقش مهمی داشته باشد، ادامه داد: خراسان جنوبی دومین استان کشور از نظر تعداد قنوات است و باید اعتبارات احیای قنوات در استان افزایش پیدا کند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات