۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۸۵۵۴۰
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

نمایشگاه کتاب بزرگ ترین رویداد فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در لرستان نمایشگاه کتاب را بزرگ ترین رویداد فرهنگی خواند و گفت: با نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در جامعه به ویژه بین نسل جوان در تحقق فرهنگ و تمدن اسلامی نقش آفرین شویم.
نمایشگاه کتاب مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب در خرم آباد، با گرامی داشت هفته کتاب گفت: با استفاده از همه ظرفیت ها باید فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه بین نسل جوان تبیین شود.

وی نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی را ضامن سلامت روحی جامعه عنوان کرد و افزود: فرهنگ سازی این مهم باید در کل سال از سوی نهادهای آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و خانواده ها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه نمایشگاه کتاب را رویداد بزرگ فرهنگی خواند و اظهار داشت: کتاب مهم ترین عامل برای تحقق فرهنگ و تمدن اسلامی است.

وی در ادامه تأکید کرد: در زمینه ارتقای فرهنگ و تمدن اسلامی در جامعه باید به کتاب و فرهنگ کتابخوانی اهمیت داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی کتاب را پایه و اساس فرهنگ هر جامعه عنوان کرد و ادامه داد: پیشرفت در زمینه های مختلف در سایه کتاب و کتابخوانی به دست می آید.

وی با تأکید بر تجهیز کتابخانه ها اظهار داشت: کتابخانه ها مظهر تمدن هستند و در نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی نقش بسزایی دارند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات