۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۸۵۷۱۲
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

هیچ قدرتی نمی تواند مانع از حرکت رو به رشد ملت ایران شود

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید بر این که همه دنیا باید بدانند که قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با سرعت در حال حرکت است، گفت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از حرکت رو به رشد ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه های مختلف شود.
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر یک شنبه شب در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان با موضوع «چهل سالگی انقلاب اسلامی» برگزار شد با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگی است که موجب تعجب و تحیر شرق و غرب شد، گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که نظام های سلطه گر کاملاً بر امور داخلی کشورمان سلطه و نفوذ داشتند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، افزود: امروز این ملت در آزادی کامل برای آینده خود و کشورشان تصمیم می گیرند در حالی که آمریکایی ها در دوران رژیم سابق بر همه امور کشور دخالت داشتند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که استقلال یک کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که امروز به وضوح می بینیم بسیاری از ملت ها از آن محروم هستند، خاطرنشان کرد: وابستگی به دیگران حتی با برخورداری همه امتیازهای لازم و ممکن نتیجه ای جز ذلت و خواری در پی نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم همه فشارهای دنیای استکبار با اقتدار در عرصه جهانی ایستاده و از حقوق ملت ایران دفاع می کند، تصریح کرد: عصبانیت امروز دشمن به دلیل اقتداری است که ایران اسلامی در سایه حمایت و پشتیبانی ملت خود به دست آورده است.

مدیر مدرسه علمیه محدیه قائمشهر با بیان این که ایران اسلامی بحران های بسیاری را از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز به سلامت پشت سر گذاشت است، افزود: جنگ تحمیلی که با حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا بر علیه ملت ایران آغاز شد نمونه ای از جنایت های نظام های سلطه علیه ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که پس از جنگ تحمیلی نیز انقلاب اسلامی با بحران های بسیاری مواجه بود، بیان داشت: اما همه این فشارها، تهدید ها و تحریم های دشمن با ایستادگی و مقاومت ملت ایران منجر به شکست شد و تنها رسوایی چیزی برای آمریکای جنایت کار به یادگار نگذاشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی بدون توجه به تهدید و تحریم غرب با قدرت در مسیر تعیین شده خود گام برداشت، خاطرنشان کرد: امروز همه دنیا نظاره گر عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا هستند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید بر این که همه دنیا باید بدانند که قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با سرعت در حال حرکت است، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از حرکت رو به رشد ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه های مختلف شود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات