۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۸۶۴۸۶
به مناسبت ولادت پیامبراکرم؛

۵۰۰ ایستگاه مهربانی در ایستگاه‌های متروی تهران برپا است

اوحدی گفت: شهرداری قریب به ۵۰۰ برنامه در ۱۱۰ ایستگاه مترو با عنوان ایستگاه مهربانی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) برگزار کرده است.
سعید اوحدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، امروز در همایش بزرگ صلوات که به مناسبت میلاد با سعادت پیامبراسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: عضو خانواده صلوات بودن بزرگ‌ترین افتخار است.

وی افزود: میلاد با سعادت پیامبراسلام بزرگ‌ترین و زیباترین هدیه الهی به انسان‌ها است و ما امروز شاهد حضور پرشور مسلمانان در مراسم شادی پیامبراکرم(ص) در سراسر کشورهای اسلامی هستیم و این فضای معنوی فرصت مناسبی برای رسیدن به اهداف اسلام است.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با اشاره به ایثار و فداکاری پیامبراسلام، ابراز کرد: ایشان در نهایت فداکاری تلاش کردند تا انسان‌ها به مسیر حق هدایت شده و سعادتمند شوند.

اوحدی از برگزاری ده‌ها برنامه در ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: همزمان با سالروز ولایت این دو بزرگوار شهرداری قریب به 500 برنامه در 110 ایستگاه مترو با عنوان ایستگاه مهربانی اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت بنیاد بین المللی صلوات بسیار زیاد است، عنوان کرد: همه مسلمانان به ارزش‌های مقدس پیامبر اسلام حساسیت و غیرت ویژه‌ای دارند. امید برنامه بعدی بسیار با شکوه‌تر از این برگزار شود.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با اشاره به هفته بسیج، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان افتخارات فراوانی را به ثبت رساندند و امروز نیز مدافعان حرم آن سوی مرزها در مقابل تکفیری‌های داعش امنیت را برای کشور به ارمغان آورده‌اند به طور قطع یاران صلوات نیز بسیجی هستند و این افتخارات را برای کشور ما به ارمغان می‌آورند.

اوحدی پیامبراسلام را محور وحدت برای جوامع اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: نجات بشر در تمسک جستن به پیامبراکرم است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات