۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۸۷۰۸۶
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت نظام اسلامی شود

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان این که قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با سرعت در حال حرکت است، گفت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شود.
امام جمعه فریدونکنار

​به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشست راهبردی دهه چهارم انقلاب، به جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی تحولی عظیم در ملت ایران ایجاد کرد، افزود: تا پیش از انقلاب اسلامی، جایگاه ملت ایران به دلیل سیاست های غلط رژیم سابق به پایین ترین حد ممکن تنزل پیدا کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که پیشرفت هایی که در چهار دهه اخیر شاهد آن بودیم به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران با وجود فشارها و تحریم های دشمن در بالاترین سطح ممکن در بخش های مختلف قرار دارد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از نخستین روز پیروزی انقلاب تحریم ها و فشارها علیه ملت بزرگ ایران را آغاز کرد، افزود: اما همه این فشارها، تحریم ها و تهدیدها مانع پیشرفت ملت ایران در بخش ها و عرصه های مختلف نشده است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، افزود: دشمنان قسم خورده ملت ایران از این پیشرفت های خیره کننده نظام به شدت عصبانی هستند و تلاش می کنند جایگاه ایران اسلامی را با تحریم و فشارهای سیاسی در جهان تنزل دهند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با سرعت در حال حرکت است، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شود.

امام جمعه فریدونکنار با تاکید بر این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان اثرگذار و تعیین کننده در جهان تبدیل شده است، افزود: بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان در سایه این گفتمان به پیشرفت های مهمی دست یافته اند و همین مساله موجب عصبانیت نظام سلطه شده است.

وی با بیان این که متاسفانه در سال های اخیر آن طور که شایسته بود دستاوردهای ارزشمند انقلاب برای مردم تبیین و تشریح نشد، خاطرنشان کرد: باید در آستانه دهه چهارم انقلاب از همه ظرفیت های موجود به منظور تبلیغ و تبیین صحیح این دستاوردها استفاده شود./۹۵۰/پ602/ب1

ارسال نظرات