۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۵۹۵۰۰۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان به جای اعتماد به غرب توصیه های رهبری را عملی کنند

مسؤولان به جای اعتماد به غرب توصیه های رهبری را عملی کنند
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: امروز مسؤولان کشورمان باید به جای اعتماد به غرب به توصیه‌های رهبر انقلاب پایبند بوده و به آنها عمل کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا به پیشرفت‌های چهار دهه اخیر کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی ایران در عرصه‌های مختلف شده است.
 
امام جمعه نکا با اشاره به این که امام خمینی (ره) خودباوری به ملت ایران دادند که زمینه حرکت‌های علمی بزرگی در تاریخ این کشور شده است، بیان داشت: امروز نیز مقام معظم رهبری با حمایت قاطعانه از نخبگان و دانشمندان کشورمان بر سرعت علمی کشور افزودند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری در همه سخنرانی‌های خود همواره بر ضرورت شتاب علمی کشور تأکید داشته و دارند، گفت: ایشان در دیدار اخیر خود با برخی نخبگان کشور بار دیگر تأکید کردند که باید از توان و علم غربی‌ها برای رشد و شکوفایی علمی کشورمان بهره گیریم.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که استقلال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب کشورمان در بسیاری از عرصه‌ها وابسته دنیای غرب بود، اما به برکت پیروزی انقلاب شاهد پیشرفت‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف کشور خواهیم بود.
 
مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با اشاره به این که خوشبختانه امروز به برکت تلاش‌ها و حمایت‌های صورت گرفته ایران اسلامی جزء چند کشور برتر دنیا در تولید علم است، تصریح کرد: وابستگی به غرب دستاورد‌های جز ذلت، نفوذ و سلطه بر کشورمان چیز دیگری نخواهد داشت.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند نباید هیچ گاه به برنامه‌ها و توصیه‌های غربی‌ها اعتماد کرد، بیان داشت: در چهار دهه اخیر همواره شاهد بدعهدی‌های کشور‌های غربی بودیم و این باید درس عبرتی برای مسؤولان کشورمان باشد.
 
امام جمعه نکا با بیان این که همان طور که رهبری نیز فرمودند نباید هیچ گاه به توصیه و برنامه‌های غربی‌ها اعتماد کنیم، گفت: همواره باید به توصیه غربی‌ها با سوءظن نگریسته شود، چون عملکرد آن‌ها در چهار دهه اخیر همواره بر مبنای فریب و دروغ همراه بوده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور‌های غربی که امروز به پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف دست پیدا کرده اند بیشترین جنایت‌ها را نیز در طول تاریخ بر ضد ملت‌ها مرتکب شده اند، افزود: امروز مسؤولان کشورمان باید به جای اعتماد به غرب به توصیه‌های مقام معظم رهبری پایبند بوده و عمل کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات