۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۹۵۰۱۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی:

اخلاص و اتحاد رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است

اخلاص و اتحاد رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: اخلاص و اتحاد رمز پیروزی انقلاب بوده و اکنون هم رمز ماندگاری و تقویت روزافزون نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد موسوی، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، شامگاه امروز در جمع طلاب استان، با گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، به تبیین عوامل پیروزی و ماندگاری انقلاب پرداخت و اظهار کرد: امام (ره) رمز پیروزی و بقای انقلاب را دو موضوع اخلاص و وحدت معرفی کرد.

وی با بیان اینکه ما در انقلاب اسلامی با این دو به پیروزی رسیدیم، اضافه کرد: اکنون هم نتیجه اخلاص و خدایی گری و رمز استمرار نظام مسئله وحدت و همدلی است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه انقلاب به‌مثابه مادر برای ملت ایران است، گفت: 40 سال است که دشمن می‌خواهد انقلاب را نابود کند اما نتوانسته است؛ زیرا فرزندان انقلاب از جان و دل و مال و اعتبار خود پای انقلاب گذاشتند.

وی اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند با کارشکنی روند حرکت روبه‌جلوی انقلاب را کند کرده و عده‌ای را با تطمیع و روند اشرافی گری از انقلاب جدا کنند تا ملت بی‌پناه و بی‌پشتیبان بماند و آنگاه ضربه نهایی را بر انقلاب وارد کنند؛ اما باید به آن‌ها گفت ملت ایران هوشیارتر از این اقدامات کورکورانه شما دشمنان است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی کرد تا ملت ایران نتواند چهل‌سالگی انقلاب را جشن بگیرد، اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان 22 بهمن امسال به‌یادماندنی خواهد بود و چهلمین بهار پیروزی انقلاب را پرشورتر از سال‌های گذشته جشن خواهیم گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مسائلی که در چهل‌سالگی انقلاب باید به آن توجه کرد و دشمن هم روی این مسئله زوم کرده، مسئله جنگ روایت‌ها است.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: امروز دشمن با هزینه‌های هنگفت به دنبال وارونه‌سازی روایت‌ها و تاریخ انقلاب، تاریخ‌سازی جعلی، تطهیر رژیم پهلوی حتی در خصوص انقلاب و به‌عکس نشان دادن دفاع و وقایع انقلاب است؛ ازاین‌رو همه باید هوشیار باشیم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در خاتمه استقلال کشور، عزت مردم و قدرت دفاعی و پیروزی‌های منطقه‌ای را از مهم‌ترین داشته‌های انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و افزود: مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند و با پشتیبانی مردم، انقلاب چهل‌ ساله شده است و از این پس هم با پشتیبانی و حضور همین مردم در صحنه انقلاب و نظام اسلامی با قدرت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات