۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۵۹۵۴۲۲
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

نباید در فعالیت های فرهنگی از انقلابی گری کوتاه آمد + فیلم

نباید در فعالیت های فرهنگی از انقلابی گری کوتاه آمد + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر اینکه در فعالیت‌های فرهنگی نباید از انقلابی گری کوتاه آمد، گفت: اخلاق و معرفت محور همه فعالیت‌های فرهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز سه شنبه 9 بهمن ماه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با استناد به کلام امیر حکمت و بلاغت، گفت: حضرت خطاب به مالک فرمودند: ای مالک شهره به تقوا باش؛ در جنگ نرم و سخت انسان باید تقوای الهی پیشه کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: به زودی افول آمریکا را خواهید دید؛ این افول به زودی محقق می شود و ربطی به زمان های دور ندارد. تبلیغات اسلامی در فعالیت های فرهنگی باید مبلغ تقوای الهی در جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی بیان داشت: در جنگ فرهنگی باید پیوسته راه رفت در جایی که نیاز به سرعت است باید سرعت گرفت و در جایی که باید کند پیش رفت می طلبد انسان آهسته گام بردارد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه در فعالیت های فرهنگی نباید از انقلابی گری کوتاه آمد، گفت: همه مومنان، نهادها و جریان های انقلابی باید در مسیر فعالیت های فرهنگی استوار گام بردارند و با قوت و قدرت باید به مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اسلامی دین اخلاق است، عنوان کرد: در جنگ فرهنگی بی اخلاقی وجود ندارد، جنگ باید مردانه باشد و در این نبرد نباید به ضعفا آسیبی برسد. بنابراین در فعالیت های فرهنگی اخلاق و معرفت باید محور همه اقدامات قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی سازمان تبلیغات و همه نهادهای انقلابی سرباز انقلاب هستند و تمام توجه و فعالیت های خودشان را در راستای اطاعت از فرمان حضرت آقا انجام می دهند بنابراین مهم نیست انسان در کدام بخش فعالیت کند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در مسیر جنگ فرهنگی باید مستحکم ایستاد بنده از کسی که بخواهد در عرصه فرهنگی انقلابی عمل کند حمایت می کنم تا استوار برای نظام فعالیت های فرهنگی انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به پشتوانه رهبر معظم انقلاب و حوزه علمیه می توانیم در عرصه فرهنگی اقدامات قابل توجهی انجام دهیم تا مردم خادم بودن ما را به چشم بیینند و باورد کنند که ما برای خدمت به مردم فعالیت می کنیم./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات