۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۹۸۵۰۶
با برگزاری انتخابات؛

اعضای اصلی کمیسیون توسعه حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری مشخص شد

اعضای اصلی کمیسیون توسعه حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری مشخص شد
اعضای اصلی کمیسیون توسعه و برنامه ریزی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با برگزاری انتخابات بین مدیران مدارس علمیه این استان مشخص شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اعضای اصلی و علی البدل کمیسیون توسعه و برنامه ریزی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با برگزاری انتخابات بین مدیران مدارس علمیه این استان مشخص شد.

با شمارش آرا، خانم‌ها فاطمه امیدی، مدیر مدرسه زینبیه (س) فارسان، فاطمه طاهری، مدیر مدرسه فاطمیه (س) شهرکرد و آمنه شاهرخی، مدیر مدرسه کوثر فرخشهر به عنوان اعضای اصلی و حکیمه قنبری، مدیر مدرسه الزهرا (س) لردگان و فاطمه صفری، مدیر مدرسه حضرت زهرا (س) بروجن به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در این نشست، با تأکید بر اینکه تشکیل کمیسیون توسعه و برنامه ریزی در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در راستای دستور مدیر مرکز برای ساماندهی هر چه بهتر امور است، گفت: تشکیل این کمیسیون جهت اجرای هر چه بهتر طرح مدرسه محوری است و این به معنای حذف مرکز و مدیریت‌های استانی نیست.

وی با بیان اینکه در گذشته مدرسه منتظر دستور مراکز بالادستی خود برای اجرای برنامه‌ها بود، افزود: در طرح مدرسه محوری، این مدارس علمیه هستند که طرح می‌دهند و خود اجرا می‌کنند؛ در یک کلام امروز نگاه مرکز و مدیریت‌های استانی به مدارس علمیه است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه در طرح مدرسه محوری، همه یار و یاور مدارس هستند، خاطرنشان کرد: همه طرح‌ها باید ابتدا در کمیسیون توسعه و برنامه ریزی استان که متشکل از خود مدیران منتخب مدارس علمیه استان است، تصویب شود و سپس به مرحله اجرا برسد.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تشریح کامل وظایف کمیسیون توسعه و برنامه ریزی استان تصریح کرد: همه برنامه‌های عمرانی، منابع مالی پایدار، بودجه‌های اجتناب پذیر و اجتناب ناپذیر و تصویب کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌ها در این کمیسیون انجام می‌گیرد.

در ادامه نشست نیز هر یک از مدیران مدارس استان پیشنهادات و نظرات خود را در این زمینه ارائه کردند.

در پایان نیز مقرر شد جلسات کمیسیون توسعه و برنامه ریزی استان چهارشنبه اول هر ماه رأس ساعت ۹ صبح در مدیریت استان برگزار شود.

همچنین مقرر شد تا اعلام شاخص‌های مرکز مبنی بر تعیین مدارس برخوردار، نیمه برخوردار و محروم، بر اساس شاخص‌های در دسترس، مدارس لردگان، بروجن، شهرکرد و فارسان به عنوان مدارس نیمه برخوردار و مدارس بازفت، شلمزار، بن و فرخشهر به عنوان مدارس محروم در نظر گرفته شوند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات