۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۹۸۵۳۴
امام جمعه ملایر:

مسؤولان اقتصادی باید پاسخگوی شرایط فعلی باشند

مسؤولان اقتصادی باید پاسخگوی شرایط فعلی باشند
حجت الاسلام برقراری گفت: چه طور مسؤولان در زمان مذاکره اختیارات کامل داشتند اما امروز تاکید می کنند که ما تنها مسؤول مذاکره ایم نه چیز دیگری.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر عصر امروز در جمع طلاب با بیان این که ترامپ در بسیار از سخنرانی های خود اطلاعات اصلی و سری آمریکا را فاش می کند اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا خطاب به جان کری گفت شما داعش را فرستادید در منطقه اما با این کارتان ایران را به بلای جانمان تبدیل کردید.

وی افزود: پس از حضور داعش در سوریه و عراق نیروهای ایرانی و مقاومت با حضور در سوریه و مرزهای اسراییل ترس را بر اندام رژیم اشغالگر صهیونیستی انداختند.

امام جمعه ملایر برجام و موضوعات هسته ای را بهانه آمریکا دانست گفت: به خدا قسم تمام هدف آمریکا از اجرای برجام نجات دادن اسراییل بود و مطمئن باشید به جز این، هدف دیگری نداشته است.

وی تصریح کرد: دشمن در برجام به دنبال آن بود که دست و پای ایران را ببندد و آن را در خانه نگه دارد اما پس از روی کار آمدن داعش، ایران مردم و نیروهای سوری و عراقی را شجاع و قدرتمند کرده است.

حجت الاسلام برقراری به دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از رونمایی از موشک ها و تسلیحات نظامی ایران آمریکا و اسراییل دریافته اند که توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: حال که در یک قدمی مسجد الاقصی هستیم دشمنان همان طور که در زمان حضرت علی با نیرنگ قرآن ها را به نیزه کردند و توطئه چیدند و سپاه معاویه را در مقابل سپاه امیرالمومنین قرار دادند امروز نیز با اعمال تحریم ها به دنبال همین کار هستند.

این استاد حوزه ادامه داد: آمریکایی ها به کمک تحریم ها توطئه ای به نام مشکلات اقتصادی را در کشور ایجاد کردند تا به این امید که مردم را در دقیقه ۹۰ در مقابل علی زمان قرار دهند در حالی که باید بدانند این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

وی به لزوم بصیرت افزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم باید مراقب باشند و بدانند این افرادی که امروز ادعای دلسوزی برای ملت ایران را دارند اگر دلسوز بودند چنین تحریم های ظالمانه ای را اعمال نمی کردند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه مسؤولان اقتصادی باید پاسخگوی شرایط فعلی باشند نه رهبری بیان داشت: چه طور مسؤولان در زمان مذاکره اختیارات کامل داشتند اما امروز به این نکته تاکید می کنند که ما تنها مسؤول مذاکره ایم نه چیز دیگری.

وی یادآور شد: همان طور که مردم ایران در سال 57 ایران را امن کردند و امام خمینی به تهران آمد امروز نیز باید دنیا را امن کنیم تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت شویم.

حجت الاسلام برقراری در پایان اتحاد ملت ایران را بالاترین قدرت بازدارنگی در دنیا عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکا و اسراییل با وجود داشتن بمب های هسته ای به این دلیل جرات حمله به ایران را ندارند که قدرت و انسجام شما مردم اجازه استفاده از ماشه اسلحه را به آنها نمی دهد./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات