۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۹۸۷۰۸
با حضور معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران؛

نشست مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار شد
نشست مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با حضور معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، عصر امروز با حضور معصومه ظهیری، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران به میزبانی سالن اجتماعات مدیریت این استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی و تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با تبیین مهمترین اولویت‌های این معاونت در سال آتی، به تشریح مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان در سال جاری پرداخت.

وی برگزاری دوره‌های تربیت مربی در زمینه‌های مختلف را از شاخص‌ترین برنامه‌های این معاونت در سال جاری بیان کرد و گفت: ان شاءالله این رویه با قوت بیشتر در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

اسکندری با اشاره به تشکیل کمیسیون توسعه و برنامه ریزی در استان خاطرنشان کرد: راه اندازی این کمسیون در راستای هدفمند کردن فعالیت‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌ها است.

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تشکر از حضور حاجیه خانم ظهیری در استان خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری علی رغم محرومیت‌هایی که دارد همیشه جزء رتبه‌های برتر کشوری در امور فرهنگی و تبلیغی است.

وی در ادامه به تشریح وضعیت فعلی حوزه‌های علمیه خواهران این استان پرداخت و با مقایسه کمی و کیفی آمار نسبت به گذشته تصریح کرد: همه این پیشرفت‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

در پایان نشست نیز خانم معصومه ظهیری، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران به تشریح جایگاه رفیع زن از دیدگاه قرآن و احادیث پرداخت.

وی حضرت مرضیه زهرا (س) را بک الگوی تمام عیار برای همه زمان‌ها بیان کرد و گفت: باید سیره و سبک زندگی این بانوی بزرگ اسلام از سوی حوزه‌های علمیه خصوصا طلاب خواهر برای عموم مردم به خوبی تبیین شود.

ظهیری همچنین به بیان مهمترین اولویت‌های این معاونت در سال آتی پرداخت و نقشه راه آینده فعالیت‌های فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان را تشریح کرد. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات