۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۹۹۱۱۵
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

نعمت انقلاب اسلامی، آسایش، امنیت و معنویت است

نعمت انقلاب اسلامی، آسایش، امنیت و معنویت است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نعمت انقلاب اسلامی، آسایش، امنیت و معنویت است، نباید نعمت ها را فراموش کنیم چراکه کفران نعمت آفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در شورای اداری استان گفت: نعمت انقلاب اسلامی، آسایش، امنیت و معنویت است و نباید با وجود این همه نعمت ناسپاسی کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و زیردریایی فاتح از جمله دستاوردهای انقلاب بوده که موجب سربلندی ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سیاست دشمنان برای نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب گفت: در آیات سوره«آل عمران» آمده است که «اگر به شما یک کار خیری برسد، دشمنان شما عصبانی می شوند و توطئه می کنند، اما اگر یک بدی به شما برسد خیلی خوشحال می شوند.»

وی یادآور شد: ۴۰ شرکت دست به دست هم دادند تا زیردریایی فاتح را بسازند و اما این امر با وجود تحریم هایی که وجود داشته در کشور محقق شده است و مایه افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی کفران نعمت و کمرنگ شدن روحیه خدمت رسانی را آفت عنوان کرد و گفت: نباید به واسطه مشکلات از اصل انقلاب غافل شویم.

وی با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: بی انگیزه نباشیم و به روزمرگی دچار نشویم و با خدمت رسانی امید ایجاد کنیم و مردم را در صحنه نگه داریم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات