۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۵۹۹۱۶۶
استاندار لرستان:

اعتماد به نسل جوان لازمه رشد و پیشرفت در امور کشور است

اعتماد به نسل جوان لازمه رشد و پیشرفت در امور کشور است
استاندار لرستان گفت: باید به نسل جوان اعتماد شود و در امور کشور کارها به دست جوانان سپرده شود تا شاهد پیشرفت و موفقیت شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، موسی خادمی، استاندار لرستان، عصر امروز در همایش «رویش ماندگار» که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اوج حرکت در جوان گرایی در بیانیه جدید رهبر معظم انقلاب مطرح شد.

وی با بیان اینکه رهبری به جوانان نگاه پیش برنده و جلو برنده کشور است، افزود: رهبر معظم انقلاب نه تنها به جوانان داخل کشور بلکه به جوانان در سایر کشورها نیز توجه دارد چون می دانند اسلام جهان گیر خواهد شد.

استاندار لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به نسل جوان ادامه داد: باید بدانیم اگر کشور را به دست جوانان ندهیم نمی توانیم به درستی آن را اداره کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در سیستم ما این اشکالی است که وجود دارد و زمینه حضور نسل جوان فراهم نمی شود، مدیران مسؤولان باید به این مهم بیشتر توجه کنند.

خادمی با تأکید بر اینکه امور باید به دست جوانان سپرده شود، اظهار داشت: باید از توانمندی و استعداد نسل جوان در جامعه بهره مند شویم و نسل جوان را باور داشته باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به فعالیت مجمع مشورتی جوانان در لرستان یادآور شد: این مجمع تاکنون منشأ آثار و برکات خوبی بوده است و برنامه های فرهنگی، مذهبی و کارآفرینی دارند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات