۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۰۴۱۱۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تحقق رونق تولید در گرو انگیزه‌های بیشتر و قوی‌تر است

تحقق رونق تولید در گرو انگیزه‌های بیشتر و قوی‌تر است
امام جمعه بجنورد گفت: در سال رونق تولید باید انگیزه‌های بیشتر و قوی‌تری ایجاد کنیم تا حرکت‌های مشتاقانه بیشتری را در عرصه‌های مختلف کشور شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به دعای ابتدای سال، اظهار کرد: باید تلاش کنیم هر سال نسبت به سال گذشته احسن الحال بوده و پیشرفت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید به خوب بودن سال گذشته اکتفا کنیم؛ بلکه ضروری است در سال جدید روزی ظاهری و معنوی تازه به دست بیاوریم، افزود: باید کوشش کنیم هر سال نسبت به گذشته نگاه و بصیرت و استقامت ما نوتر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه دعای ابتدای سال جامع همه دعاها است، اضافه کرد: بر اساس این دعا باید بر آنچه خداوند داده شاکر باشیم اما قانع نباشیم و برای وضعیت بهتر تلاش کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید هر کدام از ما در حوزه کاری خود امسال گام‌های بیشتری به جلو برداریم تا نسبت به سال گذشته احسن الحال شویم.

وی با بیان اینکه هر سال باید محاسبه کنیم سال گذشته کجا بودیم و قرار است امسال به کجا برسیم، ادامه داد: دعای ابتدای سال به معنای این است که امسال به نسبت سال گذشته اوضاع بهتری داشته باشیم، در حیطه کاری خود بهترین کارها را انجام دهیم تا هرچه جلوتر می‌رویم احسن الحال باشیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه احسن الحال یعنی بدانیم بهترین حالت کار و وظیفه ما چیست، ادامه داد: اگر نگاه و فعالیت ما این چنین باشد در آن صورت بهترین خدمتگزار در حوزه کاری خود خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: باید تلاش کنیم سال‌به‌سال در امور خود پیشرفت داشته باشیم و هر سال نسبت به سال گذشته گام‌های بهتر خداپسندانه‌تر، کیفی‌تر و سازنده‌تر برداریم.

وی گفت: همه سعی کنیم در سال رونق تولید انگیزه‌های بیشتر و قوی‌تری را ایجاد کنیم تا حرکت‌های عاشقانه و مشتاقانه بیشتری را در عرصه‌های مختلف کشور شاهد باشیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات