۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۱۲۱۷۵

برگزاری دوره تهذیبی تابستانه در مدرسه امام صادق خرمشهر

برگزاری دوره تهذیبی تابستانه در مدرسه امام صادق خرمشهر
حجت الاسلام حیدری با اشاره به فعالیت‌های طلاب در دهه کرامت، گفت: دوره تهذیبی تابستانه در مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر از ۱۱ تیرماه تا ۲۹ تیرماه ادامه دارد.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت از فعالیت‌های تبلیغی مبلغان و طلاب مدرسه خبر داد و گفت: فعالیت طلاب مدرسه در دهه کرامت در مناطق از پیش تعیین شده و با محوریت ولایت فقیه برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر در ادامه به برگزاری دوره تهذیبی اشاره کرد و افزود: این دوره تهذیبی از ۱۱ تیرماه آغاز و تا ۲۹ تیرماه با حضور همه طلاب و تدریس ۴ استاد مدرسه بصورت کارگروهی برگزار می‌شود و پس از پایان دوره نیز اردوی یک هفته‌ای به مشهدمقدس خواهیم داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دوره پس از اردوی مشهدمقدس ادامه دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: در پایان دوره نیز مسابقه مرتبط برگزار و به افراد برگزیده جوایزی اهدا می‌شود البته محتوای دوره بیشتر درباره مسائل روزمره اجتماعی و مباحث اخلاقی است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه همه طلاب در دوره مجاز به شرکت هستند، عنوان داشت: برخی کلاس‌ها بصورت تخصصی بوده و محدود به پایه خاصی است و امیدواریم اثرات چنین دوره‌ای را در سطح شهر و طی سال تحصیلی جدید شاهد باشیم.

وی در رابطه با سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: ۱۸ طلبه مدنظر است و تاکنون مصاحبه‌های عمومی در مدرسه برگزار شده و فردا نیز مصاحبه‌های تخصصی را در اهواز خواهند داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات