۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۲۴۲۰۸
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی در حوزه علمیه لرستان

برگزاری سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی در حوزه علمیه لرستان
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان گفت: سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در استان و با رقابت آثار پژوهشی طلاب خواهر و برادر برگزار می شود.

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در دومین جشنواره پژوهشی استانی علامه حلی، ۵۸۰ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد.

وی اظهار داشت: در مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی در لرستان، از این تعداد، ۲۸ اثر به عنوان آثار برگزیده و ۲۶ اثر به عنوان آثار منتخب مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام پنام یادآور شد: اختتامیه این جشنواره نیمه دوم آذرماه و با معرفی آثار برگزیده و منتخب در خرم آباد برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در ادامه از اعلام فراخوان برگزاری سومین جشنواره علامه حلی به صورت استانی در لرستان خبر داد و افزود: امسال این جشنواره پژوهشی برای سومین سال به صورت استانی برگزار می شود.

وی محورهای سومین جشنواره استانی علامه حلی را کتاب، پایان نامه، مقاله و با موضوعات تفسیر علوم قرآنی، ادبیات عرب، اصول و فقه، تاریخ اسلام، ادبیات عرب، فرق و مذاهب عنوان کرد.

حجت الاسلام پنام دارا بودن سن زیر 40 سال و طلاب مدارس علمیه پایه های یک تا درس خارج فقه را از جمله شرایط لازم برای شرکت در سومین جشنواره پژوهشی علامه حلی(ره) عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی(ره) با رقابت آثار پژوهشی طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران استان برگزار می شود، افزود: این جشنواره فرصتی برای ارتقای فعالیت و نگاه پژوهشی طلبه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: در قالب برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی(ره) فرصتی مناسب برای رقابت سالم طلبه و هدایت فکری پژوهشی طلاب فراهم می شود تا طلبه بتواند فعالیت پژوهشی خود را به سمت نیاز جامعه سوق دهد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات