۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۲۵۱۱۴
امام جمعه بروجرد:

اخلاق پیامبر اسلام الگو است

اخلاق پیامبر اسلام الگو است
امام جمعه بروجرد اخلاق پیامبر(ص) را الگو خواند و گفت: آحاد مردم به ویژه مسؤولان در خدمت به مردم باید از اخلاق و رفتار پیامبر اسلام الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم عزاداری 28 صفر که در امامزاده جعفر(ع) برگزار شد، گفت: پیامبر(ص) در اخلاق اسلامی الگویی بزرگ است.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان در خدمت به مردم و انجام وظیفه باید از پیامبر اسلام الگو بگیرند، افزود: اخلاق نبوی نیاز امروز جامعه بوده و باید در این راستا فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام حسینی به مشارکت پیامبر(ص) در همه امور اشاره کرد و گفت: ایشان همنشین فقرا بود و از درد مردم خبر داشت.

وی با تأکید بر ضرورت الگو گرفتن از اخلاق، رفتار و منش پیامبر اسلام اظهار داشت: باید الگوها در جامعه معرفی شوند و نسل جوان را با الگوهای اسلامی آشنا ساخت.

امام جمعه بروجرد از مسؤولان به عنوان خدمتگزار مردم و جامعه یاد کرد و گفت: مسؤولان باید همواره از بزرگان دین الگو بگیرند و در خدمت به مردم همواره اخلاق و رفتاری شایسته داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی به صبر و مقاومت پیامبر اکرم اشاره و خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) در برابر دشمن سرسخت بود، صبر و مقاومت پیامبر اسلام باید الگو باشد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات