۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۳۲۱۱۴
مدیر حوزه علمیه کاشان:

مدارس علمیه کاشان نیازمند بازسازی هستند

مدارس علمیه کاشان نیازمند بازسازی هستند
حجت الاسلام والمسلمین فرجی مدارس علمیه کاشان را فرسوده دانست و گفت: در صورت هرگونه حادثه پیش بینی نشده‌ای هیچکدام از مدارس علمیه کاشان تحت پوشش بیمه نیستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین فرجی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران مدارس علمیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل که با موضوع طرح‌های منابع درآمدی برای مدارس علمیه کاشان در مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی برگزار شد گفت: طرح منابع درآمد پایدار از طریق پنل‌های خورشیدی برای مدارس علمیه را ۲۵ سال قبل مطرح کردم، اما با آن مخالفت شد.

وی افزود: طرح منبع در آمد بیمه نیز به مرکز مدیریت داده شد و در ردیف بهترین طرح‌ها شناخته شده است، اما شورای عالی با آن مخالف است.

مدیر حوزه علمیه کاشان از اعتبارات ناچیز اختصاص داده شده به حوزه عملیه کاشان را قابل مقایسه با اعتبارات برخی دانشگاه‌ها ندانست و گفت: اعتبار برخی از دانشگاه‌های کاشان ۳۰ برابر اعتبارات حوزه علمیه کاشان است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی افزود: ساختمان‌های حوزه‌های علمیه قم تحت پوشش بیمه است، اما اگر در مدارس علمیه کاشان حوادث پیش بینی نشده‌ای رخ بدهد تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند.

وی اکثریت مدارس علمیه کاشان را قدیمی و نا ایمن دانست و ابراز داشت: در صورت هرگونه حادثه پیش بینی نشده‌ای هیچکدام از مدارس علمیه کاشان تحت پوشش بیمه نیستند./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات