۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۳۳۷۳۹
در قم صورت گرفت؛

اجتماع عظیم جوانان بیش از ۱۲۰ ملیت جهان در پاسداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی

اجتماع عظیم جوانان بیش از ۱۲۰ ملیت جهان در پاسداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی
اجتماع عظیم جوانان بیش از ۱۲۰ ملیت جهان برای پاسداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و عموم مردم در مصلای قدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اجتماع عظیم جوانان بیش از 120 ملیت جهان برای پاسداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امشب با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و عموم مردم در مصلی قدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات مصباح یزدی، شیخ عیسی قاسم، اعرافی، سعیدی، اراکی، حجت الاسلام هاشم الحیدری و شیخ معین دقیق نماینده حزب الله لبنان در این مراسم حضور داشتند.

سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس جلوه بارز پیمان اطاعت و نصرت ولایت بودند

آیت الله اراکی در این مراسم بزرگ با اشاره به اینکه سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس جلوه بارز پیمان اطاعت و نصرت ولایت بودند، عنوان کرد: شهیدان راه  ولایت شهدای زنده ای هستند که در همین حیات دنیوی جاودانه حضور دارند؛ امروز دیگر به یمن شهادت این دو بزرگوار از آمریکا نمی ترسیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه در اثر شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، جبهه مقاومت هیچ خوفی از آمریکا و ایادی آن نخواهد داشت، مطرح کرد: هر کس ذره ای خوف از آمریکا در دل داشته باشد از دایره مقاومت خارج بوده و قافله شهدا جدا است.

وی با اشاره به اینکه امروز پایگاه های آمریکا در منطقه را هر گونه که صلاح بدانیم خواهیم کوبید، تصریح کرد: هر محاسبه ای که مبنی بر ترس از آمریکا باشد از دایره جامعه ولایی خارج است؛ امروز شهیدان بزرگ در میان ما حضور دارند و حزنی از این که این بزرگواران را از دست داده ایم نداریم، چون حضورشان را احساس می کنیم.

جوانان جبهه مقاومت خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستند

همچنین حجت الاسلام پور هواشمی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه امروز جوانان جبهه مقاومت خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، یادآور شد: امروز جوانان جبهه جهانی مقاومت از 120 ملیت جهان جمع شده اند تا بگویند ما حامیان مقاومت از سراسر جهان خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و در راه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی از پای نخواهیم نشست.

دبیر جبهه جهانی شباب المقاومه اضافه کرد: وجه تمایز مراسم ما با سایر مراسم ها این است که در این همایش از بیش از 120 ملیت جهان حضور دارند و همه یکصدا خونخواهی خود را از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار اعلام می کنند.

گفتنی است، سخنرانی آیت الله شیخ عیسی قاسم، شیخ معین دقیق و حجت الاسلام هاشم الحیدری و مداحی هادی خادم نیز از دیگر بخش های این مراسم با شکوه بود./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات