۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۳۸۹۶۳
رئیس ستاد زکات استان اصفهان:

خداوند هیچ کاری را به اندازه خدمت به خلق دوست ندارد

خداوند هیچ کاری را به اندازه خدمت به خلق دوست ندارد
حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه خداوند هیچ کاری را به اندازه خدمت به خلق دوست ندارد، گفت: ائمه جمعه در آستانه شب عید زمینه کمک به نیازمندان را فراهم کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام غلامحسین رنجبر ظهر امروز در جلسه مشترک شورای زکات شهرستان کاشان و ائمه جمعه شهرستان‌های شمال استان اصفهان، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: با نزدیک شدن به ایام عید و سال نو محرومین جامعه نیازمند توجه بیشتری از سوی خیرین هستند.

وی افزود: با وضعیت موجود اقتصادی ناشی از تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن متأسفانه سبد زندگی محرومین و نیازمندان جامعه هرروز کوچک‌تر و خالی‌تر از روز قبل می‌شود.

رئیس ستاد زکات استان اصفهان با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی امروز زندگی حتی برای افراد متوسط جامعه نیز سخت و طاقت فرسا شده است، اظهار داشت: بسیاری از فقرای جامعه تنها با اندک مستمری کمیته امداد و یارانه‌های ماهیانه‌ای که در مجموع کمتر از ۵۰۰ تومان در ماه است زندگی سختی را می‌گذرانند.

حجت الاسلام رنجبر گفت: در شرایط فعلی اقتصادی که سبد زندگی فقرا کوچکتر شده است زندگی برای فقرا و نیازمندان به شدت مشکل‌تر از قبل شده است و فقرایی که سال‌های قبل با همین ماهیانه ۵۰۰ تومان می‌توانستند زندگی خود را به راحتی اداره کنند، اما امروز این مبلغ در وضعیت اقتصادی امروز رقم ناچیزی است.

به گفته وی همه وظیفه دارند به محرومین جامعه کمک کنند چرا که اگر به نیازمندان کمک نشود و فقر دامن جامعه را بگیرد بسیاری از فساد‌ها را به دنبال خواهد داشت.

رئیس ستاد زکات استان اصفهان افزود: خداوند هیچ کاری را به اندازه خدمت به خلق دوست ندارد، از این رو ائمه جمعه شهرستان‌ها در آستانه شب عید با همکاری خیرین زمینه کمک به نیازمندان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: امیرمومنان (ع) در تمامی نامه‌های خود به فرمانداران سفارش نیازمندان را کرده و یکی از شاخصه‌های سفارش امیرمومنان به فرمانداران خود کمک به فقرا است.

رئیس ستاد زکات استان اصفهان گفت: ائمه جمعه در آستانه سال نو راهکار‌های چگونگی کمک به فقرا را ارائه کنند تا سبد زندگی فقرا در این وضعیت موجود اقتصادی که به داد آن‌ها برسیم./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
احسنت
0
0