۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۶۴۷۵۸۲
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

جهاد شبانه روزی مجاهدان سلامت در بیمارستان ها مقدس است

جهاد شبانه روزی مجاهدان سلامت در بیمارستان ها مقدس است
سرپرست حوزه علمیه لرستان گفت: جهاد شبانه روزی مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان ها مقدس و یادآور دوران دفاع مقدست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در دیدار با دکتر کاکاوند، رییس شبکه بهداشت شهرستان بروجرد و رییس بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی این شهرستان، با تبریک روز بهداشت و ولادت حضرت صاحب الزمان(عج)، از پزشکان و پرستاران فداکار به عنوان مؤمنان پاک باخته یاد کرد.

وی با اشاره به فعالیت جهادی شبانه روز مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا و رسیدگی به بیماران افزود: رد ماسکی که بر صورت شما باقی مانده است، مانند اثر سجده مؤمنین، مقدس است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: بیمارستان های ما به خاطر رشادت‌ها و جانبازی های شما فرشتگان سلامت، مانند سرزمین های دفاع مقدس، سراسر نور و متبرک هستند.

وی با بیان اینکه اصولاً انسان مؤمن، خالص و مجاهد راه حق هر کجا که باشد آن مکان عزیز و نورانی است، اذعان داشت: امروز به برکت مجاهدت های پاسداران عزیز، ارتشیان دلاور، بسیجیان جان برکف، طلاب و روحانیون، دانشجویان و همه گروه های جهادی که پشت سر جامعه سلامت مشغول خدمت به این کشور صاحب الزمان هستند، تمام سرزمین کشورمان مقدس شده است.

سرپرست حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی و پرستاری از دیرباز مورد تکریم و احترام مردم کشور بوده و سالیان سال است که موجبات فخر کشور عزیزمان هستند.

وی عنوان کرد: در پایان امیدوارم خدای سبحان به همه شما عزیزان طول عمر با عزت و سربلندی عنایت فرموده و مردم عزیزمان شاهد بالندگی روز افزون جامعه سرافراز سلامت باشند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات