۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۳۱۹
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان:

برگزاری مراسم ها و تجمعات مردمی به صلاح نیست

برگزاری مراسم ها و تجمعات مردمی به صلاح نیست
نجاتی گفت: در شرایط کنونی برگزاری مراسم عزا و عروسی به صلاح نیست، در صورت مشاهده براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، اقدام می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رضا نجاتی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه میزان ابتلا به کرونا در خوزستان به خط قرمز نرسیده است، اظهار داشت: در هفتگل، رامشیر و برخی روستا‌های حمیدیه به علت عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی، یک سری ممنوعیت‌هایی وضع شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان با اشاره به حضور مردم در پارک ها، بازار و سطح شهر برای کار‌های غیرضروری عنوان داشت: اگر چنین روندی ادامه داشته باشد و مراسمات گروهی از قبیل جشن و عزا برپا شود، قطعا به وضعیت قرمز خواهیم رسید.

نجاتی بیان داشت: اگر خواهان دوست داشتن زندگی و سلامتی هستیم، توصیه‌های پزشکی را رعایت و در خانه بمانیم و از دنبال کردن کار‌های غیرضروری اجتناب کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی برگزاری مراسم عزا و عروسی به صلاح نیست، در صورت مشاهده براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، اقدام می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توصیه‌های بهداشتی راه‌های مبارزه با کرونا است، تصریح کرد: شهرستان هفتگل مسیر تردد چندین شهرستان است که اقدامات خوبی از سوی فرماندار و مسؤولان صورت گرفت، اما حضور افراد از شهرستان‌های مختلف در شهر و روستا‌های تابعه منجر به شناسایی موارد و اعمال محدودیت‌ها شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
چه خوب است که خاطرات کرونا را بنویسیم تا برای آینده باقی بماند از خلق یک شیرینی و طعمی تازه در زندگی. از ورق‌زدن آلبوم عکس‌های عروسی بزرگ‌ترهای خانواده تا حال‌وهوای امروز گلدان‌هایی که این روزها مونس های خوبی هستند.
0
0