۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۵۰۵۲۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولیت پذیری فرصتی برای خدمت و تأمین آسایش مردم است

مسؤولیت پذیری فرصتی برای خدمت و تأمین آسایش مردم است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پذیرش مسؤولیت ها نباید برای مال اندوزی باشد، بلکه باید خدمت به مردم و تأمین آسایش آنان هدف قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر روز گذشته در دیدار اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری به مناسبت روز شوراهای اسلامی شهر در دفتر امام جمعه خرم آباد، گفت: در ماه مبارک رمضان باید از خداوند طلب کنیم که توان ما را در خدمت کردن به مردم مضاعف کند.

وی با بیان اینکه فضیلت و ارزش ماه مبارک رمضان به قرآن است، افزود: همانگونه که بین طبیعت سرسبز و بهار رابطه ای است و انسان ها در بهار با دشت ارتباط برقرار می کنند، ماه رمضان نیز بهار قرآن است و ارتباط ما در این ماه باید با قرآن بیشتر باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فضیلت ما به میزان خدمت به مردم است، اذعان داشت: هیچ وظیفه ای سنگین تر و بهتر از خدمت به مردم نیست.

وی بر ضرورت پای کار بودن مدیران انقلابی و متدین تأکید کرد و گفت: هدف از قبول کردن مناصب دولتی در نظام جمهوری اسلامی نباید کسب مال باشد، بلکه باید اجرای عدالت، تأمین آسایش مردم، فراهم کردن زمینه برای شکفتن استعدادهای جامعه انسانی هدف قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر و شهرداری را مهم دانست و ادامه داد: در سایه این مهم می توان مشکلات را برطرف ساخت و ریشه عقب ماندگی ها را شناسایی و رفع کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید عقب ماندگی گذشته شهر ریشه یابی شود، بیان کرد: پرداخت مطالبات شهرداری راهی برای برون رفت شهرداری از وضعیت فعلی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: برای رفع مشکلات باید از ظرفیت نمایندگان استان برای دیدار با وزرا و مسئولان کشوری جهت استفاده از بودجه های ملی بهره مند شد.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: با مدیریت، برنامه ریزی، تدبر و تجربه گرفتن از گذشته تلاش شود عقب ماندگی ها جبران شود و در زمینه شهرسازی و زیبا سازی شهر اقدامات گسترده ای صورت گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات