۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۵۶۰۸۶
پس از ۴ ماه تعطیلی؛

نماز جمعه همدان برگزار می شود

نماز جمعه همدان برگزار می شود
پس از ۴ ماه تعطیلی نماز جمعه شهر همدان با حضور نمازگزاران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از 4 ماه تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا جمعه پیش رو نماز جمعه به جز در شهرستانهای ملایر، تویسرکان و نهاوند در دیگر شهرهای استان همدان برگزار می شود.

مسلم مخفی ادامه داد: تعطیلی چهار ماهه نماز جمعه در سطح همدان تنها به منظور حفظ سلامتی مردم و نمازگزاران بوده است و امیدواریم با رعایت بیشتر مردم شاهد برگزاری نماز جمعه در سطح تمامی شهرستانی این استان باشیم.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: در این 4 ماهه که نماز جمعه در استان همدان تعطیل شده بود، همواره مؤمنین و نمازگزاران برای برداشته شدن این دستور بهداشتی لحظه شماری می کردند که خوشبختانه در بیشتر شهرستانهای همدان شاهد برپایی مجدد نماز جمعه هستیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: هنوز وضعیت کرونا در نهاوند، ملایر و تویسرکان خطرناک است و کماکان نماز جمعه در این مناطق برگزار نمی شود، ولی بی گمان با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد از بین رفتن این بیماری و باز شدن درب های مساجد برای نمازگزاران در این شهرستانها باشیم.

مخفی اظهار داشت: خوشبختانه تدابیر لازم برای ضدعفونی حسینه امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز جمعه در همدان اندیشیده شده است و از این حیث هیچ جای نگرانی برای نمازگزاران نیست.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: لذا از نمازگزاران درخواست داریم که برای حضور در نماز جمعه پیش رو حتما ماسک، مواد ضدعفونی کنند، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند./1403/پ203/ق

ارسال نظرات