۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۵۶۷۴۲
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی:

تقویت زیرساخت ها لازمه تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است

تقویت زیرساخت ها لازمه تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است
حجت الاسلام مبلغی با تأکید بر ضرورت توجه به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی، گفت: تقویت زیرساخت ها لازمه تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان برگزار شد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید مؤلفه های اقتصاد مقاومتی تحقق یابد و با تقویت زیرساخت ها و رونق تولید گام های استواری در رفع مشکلات اقتصادی برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه چهارخطه کوهدشت خرم آباد عنوان داشت: بخش کشکان- کوهدشت این محور باقی مانده است و قسمت اولیه آن اجرایی شده است، ۱۱ کیلومتر از این محور باقی مانده که ۶ کیلومتر آن نیازمند آسفالت است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت 85 درصدی این پروژه عنوان کرد: نباید اعتبار این پروژه صرف جاده های دیگر شود.

وی به بحث طرح ملی مسکن اشاره کرد و گفت: شهرستان های کوهدشت و رومشکان به طور کلی در طرح اقدام ملی مسکن فراموش شده است.

حجت الاسلام مبلغی با بیان اینکه تعداد واحدهای مسکن مهر در کوهدشت تنها ۵۱۲ واحد است، تصریح کرد: در این زمینه حق مردم کوهدشت نادیده گرفته شده است و باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکل بیکاری و مسکن جوانان جامعه امروز اظهار داشت: توجه به ظرفیت های استان، تکیه به نگاه درون و توانمندی ها و نیروی جوان، رونق تولید حمایت از طرح های اشتغال زایی و تقویت تولیدات همه فرصتی برای برای شکوفایی اقتصادی و برون رفت از مشکلات بیکاری و اقتصادی است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات