۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۶۵۲۹۹
مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق قشم:

نباید محدودیت‌های کرونایی مانع تبلیغ معارف دینی شود

نباید محدودیت‌های کرونایی مانع تبلیغ معارف دینی شود
هرمزگان - حجت الاسلام رحیمی گفت: اجازه نمی‌دهیم محدودیت‌های کرونایی مانع تبلیغ معارف دینی شود که ویژه برنامه‌های تبلیغی مطابق با شیوه نامه های بهداشتی تدوین شده است.

حجت الاسلام احسان رحیمی مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: تربیت اساتید بومی و مستقر جزیره برای تسلط بر صحیفه سجادیه، تقویت کننده توجه عملی طلاب و جامعه به معارف صحیفه سجادیه است.

وی تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد محدودیت‌های کرونایی مانع تبلیغ معارف دینی شود که در همین راستا ویژه برنامه‌های تبلیغی مطابق با شیوه نامه های بهداشتی در جزیره قشم تدوین شده است.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم بیان داشت: صحیفه سجادیه در تحقق «اخلاق و معنویت» به عنوان یکی از اصلی‌ترین سرفصل های تمدن نوین اسلامی نقش بسیار برجسته ای دارد.

حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: باید با ترویج و بازخوانی این کتاب، غبار را از آن بزداییم و جامعه را با معارف ناب نهفته در صحیفه آشنا کنیم.

وی افزود: انس با صحیفه سجادیه بیانگر آن است که این کتاب شریف چکیده‌ای از تفکرات اهل بیت (ع) را در خود جای داده و توجه به آن همراه با اهتمام به عمل کردن به آموزه‌های آن کمال انسانی را به همراه خواهد داشت./851/ت210/ب1

ارسال نظرات