۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۸۷۹۹۹
امام جمعه بابلسر در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

احیای روحیه و گفتمان خدمت صادقانه به مردم در دولت سیزدهم

احیای روحیه و گفتمان خدمت صادقانه به مردم در دولت سیزدهم
مازندران - امام جمعه بابلسر گفت: اقدامات روزهای اخیر رییس جمهور به منزله احیای روحیه و گفتمان خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و آغاز هفته دولت، شهیدان ‌رجایی ‌و باهنر را الگوهای مناسبی برای دولت و دولتمردان دانست و گفت: مسؤولان باید بیش از پیش خود را در مسیر خدمت به مردم قرار دهند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که این دو شهید بزرگوار همواره در خدمت به انقلاب و مردم تلاش کردند، افزود: امروز مدیران و مسؤولان کشور باید این دو اسوه ساده زیستی و خدمت گزاری را الگوی خود در عرصه های مختلف قرار دهند.

وی با اشاره به تشکیل کابینه دولت‌قوی‌ و‌ انقلابی سیزدهم و رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: دولت سیزدهم با نگاه و مدیریت جهادی و انقلابی باید از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم استفاده کند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد، تصریح کرد: انتظار رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی و ملت بزرگ ایران این است که دولت سیزدهم دولت کار و جهاد باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اکنون نوبت دولت قوی و مردمی است که به مردم خدمت کند، ادامه داد: هرچند می‌دانیم که این دولت وارث انبوهی از مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی از گذشته است، اما با روحیه ای که از رییس جمهور و کابینه سیزدهم سراغ داریم می توان از این مشکلات نیز عبور کرد.

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که مدیریت کرونا و توجه به معیشت مردم باید دو اولویت مهم دولت سیزدهم باشد، گفت: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد و ما نیز با رویکردی بسیار خوبی که رییس جمهور در نظر گرفته‌اند به طور حتم آینده خوبی برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که دولت سیزدهم باید دولت وفاق‌ ملی بوده و اعضای آن باید یکصدا و هماهنگ باشند، بیان کرد: اختلاف‌ نظرهای کارشناسی در جلسات کارشناسی باید حل شود، اما آنچه که در جامعه مطرح می‌شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه‌ها است.

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که اقدامات روزهای اخیر رییس جمهور احیاء دوباره روحیه و گفتمان خدمت صادقانه و بی منت به مردم بوده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم مشکلات و بحران های کشور با همین روحیه حل و فصل خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیوست رسانه‌ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگان را وظیفه مهم و راهبردی دیگر دولت عنوان و تاکید کرد: فقدان یا کمبود پیوست رسانه‌ای، هزینه‌های زیادی را بر جامعه تحمیل می‌کند، هر چند بسته‌های برنامه‌‌های اعلامی برای مردم باید منطقی و سنجیده و اثربخش و دارای اهداف روشن و قابلیت سنجش و ارزیابی داشته باشد.

امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: انتظار همگان این است که دولت جوان حزب الهی در رده‌های مختلف مدیریتی با شاخص جوان انقلابی و کار بلد و شایسته سالاری و به دور از سهم خواهی در انتخاب استانداران، فرمانداران و مدیران ارشد باشد./950/ت310/

ارسال نظرات