۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۸۸۰۱۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

اقدامات انقلابی دولت سیزدهم مردم را نسبت به آینده امیدوار ساخته است

اقدامات انقلابی دولت سیزدهم مردم را نسبت به آینده امیدوار ساخته است
مازندران - حجت الاسلام بابائیان گفت: امروز به برکت روی کار آمدن دولت سیزدهم، امیدها به آینده ای روشن در قلوب ملت ایران زنده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید عرصه خدمت را اسوه های ماندگار ساده زیستی، مردم داری، ولایت مداری، انقلابی و خدمت صادقانه به مردم معرفی کرد.

وی با بیان این که هیچ چیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمند تر از خدمت به مردم و رفع مشکلات محرومان و مستضعفان نیست، افزود: مسؤولان باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده در جهت خدمت به مردم بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی از مسؤولان از خوی ساده زیستی و مردم داری فاصله گرفتند و این شیوه در تضاد جدی با روحیه خدمت گزاری است، تصریح کرد: همه دغدغه یک مسؤول در نظام اسلامی با خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که روحیه اشرافی گری برخی مسؤولان خسارت های جبران ناپذیری برای کشور و اعتماد عمومی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مسؤولی که می خواهد در مسیر خدمت به مردم گام بردارد باید زندگی همتراز با مردم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی مدیران و مسؤولان کشور با نگاه بالا به پایین، فرصت خدمت گزاری به مردم را از دست دادند، بیان داشت: مسؤولان باید با حضور در میان مردم از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گیرند تا بتوانند راهکاری مناسب برای رفع آن ارائه کننند.

وی با بیان این که مشکلات کشور با نشستن در اتاق و صدور بخش نامه حل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز رئیس جمهوری از جنس مردم دولت مردمی با شکل داده تا شاهد کاهش مشکلات و آلام مردم در حوزه های مختلف به ویژه مباحث اقتصادی باشیم.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که آیت الله رئیسی با حضور میدانی خود در میان مردم و شنیدن گلایه ها و حرف های آنها از نزدیک در جریان مشکلاتشان قرار می گیرد، تصریح کرد: این روحیه خدمت گزاری باید در میان سایر مسؤولان نیز وجود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم با دیدن رییس جمهور در میان آنها دلگرم و امیدوار می شوند، خاطرنشان کرد: امروز به برکت روی کار آمدن دولت سیزدهم، امیدها به آینده ای روشن در قلوب ملت ایران زنده شده است.

وی با اشاره به این که وضعیت تورم و گرانی امروز جامعه نتیجه هشت سال دلبستن دولت بی‌تدبیر قبل به کدخدا بود، افزود: شکایت و مطالبه محاکمه نزدیک به یک میلیون نفر مردم از مسؤولان دولت پیشین و مطالبات بر زمین مانده مقام معظم رهبری از جمله مسائلی است که قوه قضاییه باید عاملان آن را دادگاهی کند و قلب ملت را شاد کنند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که دلبستگی به آمریکا برای هیچ‌کس امتیازی برای بقای او نخواهد بود، تصریح کرد: حوادث افغانستان نشان داد که آمریکا و غرب نه قابل اعتماد هستند و نه قابل اتکا و بی‌تعهدی آمریکا به تعهدات خود را برای مجامع بین‌المللی آشکار کرد./950/پ210/

ارسال نظرات