۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۹۳۴۱۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به رنگ بندی شهر‌ها انجام می‌شود

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به رنگ بندی شهر‌ها انجام می‌شود
زنجان ـ حجت الاسلام ناصر گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان و مناسبت تجمعی با توجه به رنگ بندی شهر‌ها انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی ناصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۱۳ آبان ۴۳ روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، ۱۳ آبان ۵۷ روز شهادت دانش آموزان بی گناه در مقابل دانشگاه تهران از سوی رژیم منحوس پهلوی و ۱۳ آبان ۵۸ روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان‌ماه نماد استکبارستیزی، بصیرت و هوشیاری در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان ملت ایران به‌شمار می‌رودُ اظهار کرد: این روز سه واقعه تاریخی در شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تاثیر ویژه داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کشورمان هر جا احساس کند که منافع نامشروعش در معرض تهدید و خطر است، جنگ و خونریزی به راه انداخته و دست به کشت و کشتار زده و به پیر و جوان و زن و کودک نیز رحم نمی‌کند.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه امروز ابهت و هیمنه آمریکای جهان خوار به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری و حضور ملت ایران در میدان عمل، ضعیف و ناتوان شده است، تاکید کرد: امسال نیز با توجه به وضعیت کرونایی حاکم بر استان، بر اساس دستورالعمل وزارت کشور، حضور مردم در مراسم راهپیمایی و مناسبت تجمعی با توجه به رنگ بندی شهرها انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این سه واقعه تاریخی مهم و ارزشمند در موضوع و هویت «استکبار ستیزی» مشترک هستند و در شکل گیری و تداوم نهضت انقلاب اسلامی ایران، نقش آفرین بوده است.

حجت الاسلام ناصر تصریح کرد: مردم نباید این سه واقعه مهم را فراموش کنند و این سه واقعه تاریخی به نسل جوان به درستی و با دقت هرچه تمام تبیین، آشکار سازی و رفع شبهه شود.

وی به دشمنی‌های آمریکا با مردم جهان ازجمله ایران اشاره کرد و ابراز داشت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا قدرت پوشالی، ابهت و هیمنه آمریکای سطله طلب و جهانخوار درهم شکسته شود و آمریکا خود را از همه دولت‌ها، نظام‌ها و ملت‌ها، برتر دیده و اصل می‌داند./د101/

ارسال نظرات