۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۱۴۸۳۱
رییس جمهور در جمع سرپل ذهاب:

مردم شیعه، سنی و اهل حق سرپل ذهاب شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند

مردم شیعه، سنی و اهل حق سرپل ذهاب شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند
آیت الله رئیسی گفت: مردمان اهل تشیع، اهل تسنن و اهل حق سرپل ذهاب در راه دفاع از انقلاب شهدای بسیاری تقدیم این نظام کرده اند که این یعنی وحدت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز در جمع مردم شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: دغدغه اصلی دولت سیزدهم ایجاد شغل برای جوانان و تحصیل کردگان است.

رئیس جمهور گفت: با وجود اینکه بعد از پایان جنگ تحمیلی سازندگی در سرپل ذهاب آغاز شد ولی همگان دیدیم که حادثه طبیعی زلزله باعث شد که خسارت های جانی و مالی بسیار بر این منطقه تحمیل شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه مشکلات مردم سرپل ذهاب باید حل شود، تصریح کرد: با وجود کاستی های موجود خوشبختانه کارهای خوبی در بحث ساخت و ساز در شهرستان سرپل ذهاب انجام گرفته است اما موضوع وام های زلزله، شرایط کرونا و وضعیت درآمدی ساکنین این منطفه امکان بازپرداخت تسهیلات را سخت کرده است لذا از استاندار و مسؤولان مربوطه می خواهم نسبت به بازپرداخت وام ها تجدید نظر شود.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اقوام و مذاهب در کرمانشاه به خوبی از ایران اسلامی دفاع کرده و می کنند، گفت: مردمان اهل تشیع، اهل تسنن و اهل حق شهرستان سرپل ذهاب در راه دفاع از انقلاب اسلامی شهدای بسیاری تقدیم این نظام کرده اند که این یعنی وحدت.

رئیس جمهور یادآور شد: اساس سفر به شهرستان سرپل ذهاب این بود که مسائل و مشکلات را از نزدیک ببینیم و در رفع آن تمام تلاش را داشته باشیم تا شرمنده خدا و پیامبر و خانواده شهدا نباشیم./1400/

ارسال نظرات