۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۷۳۸۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

انقلاب اسلامی الگوی موفقی از مدل حکومت دینی را در جهان عرضه کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری الگوی موفقی از مدل حکومت دینی را در جهان عرضه کرده است.
حجت الاسلام شكري مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیدار با امام جمعه ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار، گفت: تعامل سازمان تبلیغات اسلامی با ائمه جمعه سبب تقویت و پررنگ‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی در جامعه شده است.

 

وی افزود: از ائمه جمعه انتظار داریم تا در جلسات خود مردم را نسبت به مفاهیم والای قرآن کریم، ایمان، هجرت و جهاد آشنا کنند.

 

حجت الاسلام شکری، گفت: روحانیان باید با آموزش احکام ناب اسلامی به مردم، آنها را در برابر فتنه‌های پنهانی دشمنان اسلام آگاه کنند تا شاهد پیروزی جامعه اسلامی در همه صحنه‌های جامعه باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از مساجد به عنوان سنگرهای اصلی و مستحکم پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: مردم با تجمع در این مکان مقدس و با هدایت روحانیت توانستند از ادامه حرکت رژیم طاغوت در ایران جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام شکری اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری الگوی موفقی از مدل حکومت دینی را در جهان عرضه کرده است.

 

حجت الاسلام ولی‌الله مصائبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار نیز در این دیدار گفت: امام را‌حل با شناخت قدرت مساجد، مردم را به وسیله امامان جماعت، هدایت و رهبری کرد.

 

وی تصریح کرد: مساجد با ارزش‌ترین مکان‌ها برای اتحاد و همبستگی مسلمانان است که برای احیای کارکرد مساجد به عنوان مهم‌ترین سنگر انقلاب اسلامی همه باید تلاش کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیم نیک صفت، امام جمعه ایوانکی نیز در این دیدار خواستار اعزام و استقرار مبلغ در سطح شهر ایوانکی شد./960/د102/ص

 

ارسال نظرات