۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۷۳۸۷۸
آیت الله علوی گرگانی:

بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است / بهانه به دست دشمن ندهیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، بیانات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب دانست و با تاکید بر اینکه همه باید از ایشان اطاعت کنیم گفت: همه توجه ما باید به رهبر فرزانه انقلاب باشد و از ایشان تبعیت کنیم.
آيت الله علوي گرگاني

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، چهارشنبه شب در دیدار با اعضای ستاد مساجد دهه فجر، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر به دستاورد های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما امروزه غرق در نعمت آزادی و استقلال هستیم که به برکت انقلاب نصیب ما شده است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی تاکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب مردم ما هیچ گونه اختیاری از خود نداشتند اما با زحمات امام، شهدا، بزرگان و علما، نعمت انقلاب اسلامی نصیب ملت ما شده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با بیان اینکه بقای این نظام دشوارتر از حدوث آن است تاکید کرد: ما نباید کاری بکنیم که نعمت انقلاب اسلامی از دست ما برود. 

وی خواستار دقت تمام افراد جامعه در حرکاتشان شد و گفت: حرکات همه ما در این انقلاب باید کاملا حساب شده باشد و کاری نکنیم که بهانه به دست دشمن بیفتد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط حساس کشور تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ما نور چشم همه دنیا است و اگر وحدت خود را حفظ کنیم دنیا متوجه ما می شود و هیچ ابرقدرتی نمی تواند به ما نگاه طمع ورزانه داشته باشد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه ما باید مراقب این نظام باشیم تا آسیبی از سوی دشمن به آن وارد نشود تصریح کرد: دشمنان ما از وجود شکاف و فاصله در بین ملت ایران امیدوار و خوشحال می شوند و از این رو ضروریست ملت در کنار هم باشند و ما نیز باید هوشیار باشیم و برای مسائل جزیی همدیگر را اذیت نکنیم. 

وی اضافه کرد: وقتی آرامش در کشور باشد خدمتگزاران بهتر می توانند به مردم و جامعه خدمت کنند اما اگر حرکات نامناسبی مشاهده شود هر دو طرف آسیب می بینند نه یک طرف.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش بیانات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب دانست و با تاکید بر اینکه همه باید از ایشان اطاعت کنیم ابراز داشت: همه توجه ما باید به رهبر فرزانه انقلاب باشد و از ایشان تبعیت کنیم.

وی گفت: اگر بنا باشد بیانات ایشان فصل الخطاب نباشد و هرکس حرف خودش را بزند هیچ چیز درست نمی شود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر، بر ضرورت آشنا کردن نسل جوان با مبانی و اندیشه های انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: باید فرهنگ انقلاب و آنچه قبل از پیروزی نهضت امام در این کشور حاکم بود برای نسل جوان تبیین شود تا آنها در جریان زحمات و تلاش های بسیاری که برای این انقلاب کشیده شده است قرار بگیرند.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: ما باید کاری بکنیم مردم از این دهه مبارک فیض ببرند  و همه باید مراقب باشند و در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند.

وی تاکید کرد: اگر ما انتظارات این مردم را برآورده بکنیم آنها به انقلاب و نظام وابسته و دلبسته تر خواهند شد و قدر آن را بیشتر خواهند دانست.

استاد حوزه علمیه قم گفت: در چنین صورتی خود مردم، این انقلاب را حفظ خواهند کرد و دشمن خارجی نیز نخواهد توانست کاری از پیش ببرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات