۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۴۰۴۹
امام جمعه موقت دزفول:

مهم‌ترین عامل شکست دشمن حضور مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دزفول در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مردم ایران، ملتی پویا حافظ ارزش های اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه است.
راهپيمايي مردم ولايتمدار اهواز در اعتراض به هتک حرمت روز عاشورا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول، روز گذشته در نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: با بیان این‌که مردم ایران، ملتی پویا، زنده و حافظ ارزش های اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه است، گفت: مردم همان گونه که در 9 دی ماه حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی نشان دادند، بار دیگر در یوم الله 22 بهمن وفاداری خود را نسبت به ارزش های اسلامی و ولایت فقیه به اثبات خواهند رساند.

امام جمعه موقت دزفول اظهار داشت: مردم ایران حافظ جمهوری اسلامی هستند و در 22 بهمن ماه بار دیگر نشان خواهند داد که همچنان پایبند میثاق با خون شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر خاطر‌نشان کرد: همه مردم با برنامه‌ریزی تلاش می کنند‌ گوشه‌ای از علاقه‌مندی و ارادت خود را به انقلاب در ایام دهه فجر نشان دهند.

وی در ادامه به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: عصاره همه آنها در 22 بهمن به ویژه امسال که از حساسیت خاصی نیز برخوردار است تجلی پیدا خواهد کرد.

امام جمعه موقت دزفول افزود: استکبار جهانی با برنامه های توطئه آمیز، عده‌ای فریب خورده را به میدان آورد تا با ایجاد نا امنی در جامعه سبب دلخوشی دشمنان انقلاب اسلامی شود.

حجت الاسلام بیگدلی حضور مردم در صحنه را از مهم‌ترین عوامل شکست دشمن در حوادث اخیر دانست و بیان داشت: حضور همیشگی و پر‌اثر مردم و تبیعتشان از مقام معظم رهبری، چهره دشمنان نظام را رسوا و توطئه آن‌ها را خنثی کرد.

وی در ادامه به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: چشم با بصیرت رهبر معظم انقلاب، باطن و افکار شوم دشمنان را دید و توانست در عرصه ای مخاطره آمیز و غبار آلود ملت را هدایت کند و این نعمتی است که باید به آن توجه و افتخار کنیم./945/پ202/س

ارسال نظرات