۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۴۰۸۳

دهه فجر امسال بیش از بیست‌هزار برنامه در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بصیرت افزایی را شاخص اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمين عظيمي
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد صادق عظیمی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست ستاد اطلاع رسانی دهه فجر با تشریح برنامه های این شورا اظهار داشت: بصیرت افزایی، دشمن شناسی و بیان اهداف انقلاب، شاخص‌های اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی بر نقش کلیدی رسانه‌های گروهی در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: رسانه ها و مطبوعات در پیروزی انقلاب نقش اساسی ایفا کردند و امروز نیز در این جنگ نرم رسانه ای که از سوی دشمنان آغاز شده، نقش بسیار کلیدی و اساسی دارند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، انقلاب اسلامی را پنجمین واقعه بزرگ تاریخ بشری عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با کنار هم قراردادن دین و سیاست، معیارهای تاریخ سلطه را فرو ریخت و امروز در حالی‌که استکبار جهانی رو به ضعف می‌رود، انقلاب اسلامی در اوج غزت، اقتدار و عظمت است.

حجت الاسلام عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری بیش از 21 هزار برنامه در ‌استان خوزستان خبر داد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اعزام سخنران به مساجد، مدارس و روستاها، تجمع مردمی، برگزاری میزگردهای متعدد در رسانه ها، ادارات، مساجد و مدارس، اجرای همایش ها، مسابقات، نمایشگاه با موضوع دهه فجر، جشنواره های تجلیل از نخبگان و پیشکسوتان و نواخته شدن زنگ انقلاب از برنامه های این ایام است.

وی در پایان به راهپیمایی 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: مسیر راهپیمایی امسال اهواز از خیابان انقلاب تا ‌‌میدان پانزده خرداد است و در ادامه نیز با سخنرانی حجت الاسلام نواب، مشاور مقام معظم رهبری همراه خواهد بود./945/پ202/س


ارسال نظرات