۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۴۱۳۳
همزمان با دهه فجر؛

مبلغان حوزه علمیه قم به آموزشگاه‌های سمنان اعزام می‌‌شوند

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر، 26 مبلغ موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم و روحانیان طرح هجرت در آموزشگاه های استان سمنان دانش آموزان را با مسائل دینی آشنا می کنند.
مبلغان حوزه علمیه قم به آموزشگاه‌های سمنان اعزام می‌‌شوند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، ابوالقاسم قزوهی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان، برنامه های این سازمان در ایام الله دهه فجر امسال را تشریح کرد.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر 26 مبلغ آموزش‌دیده موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم با حضور در آموزشگاه های استان سمنان دانش‌آموزان را با مسائل دینی آشنا خواهند کرد.

قزوهی گفت: همچنین روحانیان طرح هجرت استان سمنان نیز برای بصیرت‌دهی به دانش‌آموزان در مدارس استان سمنان حضور می‌یابند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استان سمنان افزود: همچنین در دهه فجر امسال مسابقاتی برای حفظ جایگاه ولایت فقیه در مدارس برگزار می‌شود که در این مسابقات منابعی از ولایت فقیه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و از متن آن منابع مسابقه‌ای ‌برگزار می‌شود.

قزوهی با بیان اینکه دانش‌آموزان بهایی به محض تبلیغ بهاییت در مدارس این استان اخراج می‌شوند اظهار داشت: برای مدیران مدارسی که دانش‌آموزان بهایی در آن مدارس مشغول به تحصیل هستند، کلاس‌های آموزشی ضمن خدمت و چگونگی رفتار با این دانش‌آموزان برگزار شده است./960/پ202/ص

ارسال نظرات