۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۴۱۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

متاسفانه برخی نخبگان بی بصیرت فضای جامعه را متشنج می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: متاسفانه بعد از انتخابات برخی از نخبگان بی بصیرت نه تنها نقش خود را به درستی ایفا نکردند بلکه فضای جامعه را متشنج می‌کنند.
حجت الاسلام شكري، مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان


حجت الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: استقلال کشور در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: مردم ایران با رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) با هم متحد شدند و در برابر اسکتبار ایستاده و دست سلطه گران را از کشور کوتاه کردند.

حجت الاسلام شکری، تصریح کرد: بهمن ماه یادآور خاطرات زیادی از رشادت ها و حماسه های مردم در تداوم حرکت انقلابی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است که به سرنگونی رژیم ستمشاهی متکی براستکبار جهانی انجامید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، اظهار داشت:  در دهه فجر وظیفه داریم مبانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام را به نسل جوان بشناسانیم و همچنین به تببین دیدگاه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بپردازیم.

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و پشتوانه مردم شکل گرفت، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم باید حضوری چشمگیر در آیین‌های دهه فجر داشته باشند.نسل جوان باید بداند وضعیت کشور در قبل از انقلاب اسلامی چگونه بوده است.

وی با اشاره به حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور گفت: تنها راه رهایی از دام فتنه‌گران شناخت زمان و داشتن بصیرت است که بهترین فرصت برای کسب این آگاهی‌ها دهه فجر است. حرکت در مسیر انقلاب و پیروی از راه امام (ره) به شناخت زمان و بصیرت نیاز دارد و علت اینکه بعضی ها از قافله انقلاب اسلامی جا مانده‌اند بی‌بصیرتی و عدم شناخت لحظه‌ها بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: نخبگان باید در ایجاد فضا سازی و افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی نقش موثری ایفا کنند ولی متاسفانه بعد از انتخابات بعضی از نخبگان بی بصیرت نه تنها نقش خود را به درستی ایفا نکردند بلکه فضای جامعه را متشنج می کنند. آنان به حیثیت نظام خدشه وارد کرده و سبب انحراف در شعارهای اصلی نظام که استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود شدند. دهه فجر وحدت همه نیروهای دلسوز انقلاب است و باید با محوریت ولایت فقیه به شعارهای سال 57 بازگردیم.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در این روز باشکوه ادامه همان راهپیمایی عظیم نهم دی ماه خواهد بود. راهپیمایی مردم در نهم دی ماه بزرگ‌ترین و بی نظیرترین حرکت در طول تاریخ انقلاب اسلامی بود، این راهپیمایی نشان از وفاداری مردم و درک و بصیرت بالای مردمی و توجه به این اصل که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل اس دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر نقش روحانیان در روستاها در تبیین دستاوردهای انقلاب افزود: روحانیان با محوریت تبیین اهداف انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم انقلابی به نسل جوان به روستاهای استان سمنان اعزام شدند./960/ت302/ص

ارسال نظرات