۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۴۳۹۵۸
مدیر جامعه الزهرا:

تبیین حرکت بزرگ مقومت فلسطین در سطح ملی و بین المللی بر عهده حوزویان است

تبیین حرکت بزرگ مقومت فلسطین در سطح ملی و بین المللی بر عهده حوزویان است
خانم برقعی بر لزوم تعامل و مشارکت نهادهای حوزوی و تقسیم کار منطقی بین نهادهای حوزوی تأکید کرد و این تعامل را موجب تسری روح همکاری به دیگر بخش های نظام اسلامی دانست.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی که با حضور مدیران حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و همچنین مدیران و مسئولان نهادها و سازمان‌های حوزوی در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم، به نهضت مقاومت در فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: تببین این حرکت بزرگ در سطح ملی و بین المللی به عهده ما حوزویان است و امیدوارم بتوانیم به درستی به وظایف خود عمل کنیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر لزوم یک‌صدایی و همنوایی حوزه‌های علمیه و تعامل و مشارکت نهادهای حوزوی و تقسیم کار منطقی بین نهادهای حوزوی تأکید کرد و افزود: حوزه‌های علمیه می‌توانند در تعامل و همنوایی به عنوان الگو در نظام جمهوری اسلامی معرفی شوند و این همنوایی و هم صدایی در بقیه بخش‌های نظام ظهور و بروز پیدا کند.

برقعی به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مبنی بر لزوم یک صدایی در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: حوزه‌های علمیه می‌توانند برخی مشکلات و مسائل کشور را با برنامه ریزی منسجم، اتحاد و تقسیم کار منطقی رفع کنند.

ارسال نظرات