۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۴۴۰۵۸
با صدور بیانیه ای؛

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان جنایات رژیم صهیونبستی در غزه را محکوم کرد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان جنایات رژیم صهیونبستی در غزه را محکوم کرد
اصفهان ـ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، با انتقاد از انفعال جامعه جهانی در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه این جنایات را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، با صدور بیانیه ای با تأکید بر اینکه مردم مظلوم فلسطین صاحبان واقعی کشور فلسطین هستند، جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را محکوم کرد، متن این بیانیه بدین شرح است:

جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی مربوط به امروز و دیروز نیست و از ۷۵ سال قبل آغاز شده و در روزهای اخیر شاهد جنایت جنگی و کشتار دسته جمعی مردم مظلوم غزه توسط این رژیم کودک‌کش هستیم.

در حالی که رژیم صهیونسیتی حملات وحشیانه خود را روز به روز بیشتر کرده و حتی در جنایتی بی‌سابقه بیمارستان المعمدانی غزه را مورد اصابت بمب‌های جنگی قرار دادند، جامعه جهانی در قبال این جنایات و کشتارها سکوت کرده و هیچ تلاشی در قبال پایان یافتن این حملات غیرانسانی نمی‌کند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان عضوی از جامعه شریف ورزش ایران اسلامی، ضمن محکوم کردن این جنایات یادآور می‌شود که مردم فلسطین صاحبان واقعی آن سرزمین هستند. یقین داریم به فضل الهی و با همت جوانان و مردم مظلوم فلسطین، شاهد آزادی قدس شریف و زوال رژیم خونخوار صهیونیستی خواهیم بود. پیروزی مقاومت وعده‌ شیرین الهی پس از تحمل مصیبت‌ها و سختی‌هاست./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات