۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۴۴۱۹۶
نماینده ولی فقیه در اصفهان در گفت‌وگو با رسا:

دوستی برخی حاکمان کشور‌های اسلامی با اجانب وضعیت مسلمانان را غمبار کرده است

دوستی برخی حاکمان کشور‌های اسلامی با اجانب وضعیت مسلمانان را غمبار کرده است
اصفهان – آیت الله طباطبایی نژاد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: دوستی برخی حاکمان کشور‌های اسلامی با اجانب وضعیت مسلمانان را غمبار کرده است.

آیت الله یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه جشنواره ترویجی تکریمی زکات شهرستان‌های شمال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی درغزه، گفت: دوستی برخی از حاکمان کشور‌های اسلامی با اجانب وضعیت مسلمانان را غمبار کرده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که بعضی از حاکمان کشور‌های مسلمان دست به دست اجانب می‌دهند، وضعیت مسلمین در دنیا نیز غمبار خواهد بود.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه خداوند در آیه ۱۲۰ سوره بقره می‌فرماید «وَلَنْ تَرْضَیٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» گفت: یهود و نصاری هرگز ازما راضی نخواهند شد مگر آینکه از آیین آن‌ها پیروی کنیم.

وی ادامه داد: خداوند همچنین در آیه دیگری می‌فرماید، «یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّیٰ یَرُدُّوکُمْ عَنْ دِینِکُمْ»، یهود پیوسته با ما می‌جنگند تا ما را از دین خود برگرداند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان اینکه اگر همه مردم غزه و یا حتی همه مسلمانان کشته شوند دشمن صهیونیستی خوشحال‌تر می‌شود، افزود: هر سختی که برای مسلمانان پیش می‌آید صهیونیست‌ها خوشحال می‌شوند، از این رو قرآن به صراحت بیان کرده که یهود و نصاری را به عنوان دوست و سرپرست خود انتخاب نکنید.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار داشت: براساس آیات قرآن هر مسلمانی با اسرائیل دوست باشد از خود یهودیان است و هرکسی در کشور که اعتقاد به دوستی با آمریکا داشته باشد این فرد بر خلاف صراحت قرآن عمل می‌کند.

وی افزود: ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، گفته اگر یک هفته در کنار عربستان سعودی نباشیم نمی‌توانند خود را اداره کنند ضمن اینکه وضعت ایران در دوران رژیم پهلوی نیز همینگونه بود.

امام جمعه اصفهان گفت: مسلمانانی که به سمت یهود و نصارا می‌روند حرف شان این است که می‌ترسیم به دنیای ما لطمه بخورد و زمانی که خداوند فتح و پیروزی را می‌آورد این افراد از اینکه ذلیل دشمن شدند و سبب شهادت مسلمانان زیادی شده اند پشیمان می‌شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات