۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۴۴۸۲
به مناسبت دهه فجر؛

نرم‌افزار چند رسانه‌ای صبح امید تولید شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام دهه فجر، نرم‌افزار چند رسانه ای «صبح امید» به همت مؤسسه فرهنگی هنری آفتاب هشت ولایت تولید شد.
صبح اميد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نرم‌افزار چند رسانه‌ای «صبح امید» به همت کارشناسان مؤسسه فرهنگی هنری آفتاب هشت ولایت در سی یکمین سال پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر تولید شد.

موسسه فرهنگی، هنری، آفتاب هشت ولایت که از سال 1383 در راستای اشاعه فرهنگ غنی اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون موفق به راه‌اندازی و مدیریت چهار پایگاه اطلاع رسانی در زمینه‌های امر به معروف و نهی از منکر، خانواده اسلامی، کودک و نوجوان و سایت اختصاصی بانوان با عنوان زنان عاشورایی شده است .

این موسسه توانسته نرم افزارهای چند رسانه ای متنوعی را تولید کند و افتخار آن را داشته که 22 عنوان نرم‌افزاری را متناسب با ایام و مناسبت های ملی و مذهبی عرضه کند که از آن جمله نرم‌افزار چند رسانه‌ای پلاک هشت در دومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال و نرم افزار حسینیه2 در اولین جشنواره و رسانه های عاشورایی صاحب عنوان های برتر شدند.

گفتنی است، نرم‌افزار چند رسانه‌ای «صبح امید» با پرداختن به ارزش های والای نظام ولایی و ولایت مدار ایران اسلامی و پاسداشت یاد بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب ،درصدد بیان وقایع 1342تا بهمن 1357می باشد.

در تکمیل و تدوین این نرم افزار ارزشمند و بدیع ،ضمن استفاده از تجربیات پژوهشگران و محققان تاریخ معاصر ایران تلاش شده تا با بهره گیری از اسناد ومدارک مؤسسات پژوهشی فعال در حوزه تاریخ، اطلاعات کاملی از منابع موجود در این سال ها به علاقمندان این حوزه ارائه گردد.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر نرم افزار صبح امید ویژه دهه فجر میتوانند به آدرس www.afab8.com و یا با شماره 12-66971010 تماس حاصل بگیرند./916/ت302/ع

ارسال نظرات